Uusia henkilöitä viestinnässä / Bernerin uusi brandipankki

Parantaaksemme entisestään palvelua viestintään liittyvissä asioissa, olemme keskittäneet toimittajasuhteiden hoitamisen omaan taloon myös päivittäistavaraosaston osalta. Berner on lisäksi avannut uuden brandipankin, jonka avulla hallinnoimme ja toimitamme laadukasta kuvamateriaalia tuotteistamme.

Päivittäistavara- ja kosmetiikkaosastojen viestintä

Petra Gräsbeck on aloittanut vuoden alusta päivittäistavaraosaston viestintäpäällikkönä. Häneen voi olla yhteydessä seuraaviin tuotemerkkeihin liittyvistä asioista. Teknokemia: XZ, LV, Herbina, Oxygenol, Scholl, Adidas, Ainu ja BabyBjörn. Elintarvike: Rajamäen, Kikkoman, Saclà, Lanfranchi, Rana, San Marcos ja Lorenz.

PR-päällikkö Anne Sario vastaa kosmetiikkaosaston viestinnästä kuten aikaisemminkin. Viestintäassistentti Laura Lakso on siirtynyt jatkamaan opintojaan.

Markkinointikoordinaattori Minna Sarimo hoitaa lukijakilpailuita, palvelee ruotsinkielisiä toimittajia ja häneen voi olla yhteydessä, mikäli ei tavoita Annea tai Petraa.

Uusi aineistopankki helpottaa kuvien lataamista

Brandbankberner.fi on Bernerin uusi aineistonhallintapalvelu, josta voi ladata painokelpoisia kuvia, logoja ja mainosmateriaaleja. Palvelussa on Bernerin elintarvike-, kasvinsuojelu-, kosmetiikka-, sport- ja teknokemia-osastojen kuvamateriaaleja. Kuvapörssi d.i.a.s -kuvapalvelu poistuu käytöstä 15.3.2009 mennessä.

Brandipankin käyttäjä tarvitsee henkilökohtaisen käyttäjätunnuksen ja salasanan. Yhteistyökumppanimme voivat pyytää rekisteröimistä osoitteessa http://www.bernerbrandbank.fi/

PR-tiedotteisiin liitetyt kuvakorilinkit eivät vaadi kirjautumista järjestelmään ja niiden kautta saa kätevästi oikeat ja korkealaatuiset kuvat tuotteista.

Lisätiedot / viestintä:
Kosmetiikka, PR-päällikkö Anne Sario, puh. 0207 91 4322, anne.sario@berner.fi
Päivittäistavara, viestintäpäällikkö Petra Gräsbeck, puh. 0207 91 4669, petra.grasbeck@berner.fi
Markkinointikoordinaattori Minna Sarimo, puh. 0207 91 4595, minna.sarimo@berner.fi

Lisätiedot / brandipankki:
Elintarvike, markkinointikoordinaattori Minna Sarimo, puh. 0207 91 4595