Vuoden Paras 2011 -voittaja: XZ Karpalo & Kinuski -hiustenhoitosarja

XZ Karpalo & Kinuski -hiustenhoitosarja voitti Vuoden Paras 2011 -kilpailun vähittäiskaupan hiustenhoitosarjan. Teknokemian Yhdistys (TY) palkitsi jäsenyritystensä parhaat kosmetiikkatuotteet Vuoden Paras 2011 -palkinnolla. Voittajatuotteet ovat innovatiivisia ja hyvin menestyneitä uutuuksia, jotka on kehitetty tämän päivän vaativan kuluttajan tarpeisiin.

XZ Karpalo & Kinuski -hiustenhoitosarja voitti Vuoden Paras 2011 kosmetiikkatuotekilpailun Hiustenhoito vähittäiskauppa -sarjassa. Palkinnonjakotilaisuudessa tuomaristo kiitti tuotteen karpalotuoksua, miellyttävää koostumusta ja erinomaista hinta-laatusuhdetta. XZ Karpalo & Kinuski teki hiukset pehmeiksi ja hyvin hoidetun tuntuisiksi.

Teknokemian Yhdistys (TY) jakoi Vuoden Paras 2011 -kosmetiikkapalkinnot 30.3. Vanhalla Ylioppilastalolla Helsingissä. Palkinnot jaettiin 14 eri tuoteryhmässä 222 kilpailuun ilmoitetun tuotteen joukosta. Voittajat valitsi arvovaltainen ammattilaisraati. Tuotekilpailu järjestettiin nyt kolmatta kertaa.

Voittajatuotteet ovat innovatiivisia ja hyvin menestyneitä uutuuksia, jotka on kehitetty tämän päivän vaativan kuluttajan tarpeisiin. Vastaava palkinto myönnetään kaikissa Pohjoismaissa.

Kiiltoa ja suojaa suomalaisille hiuksille

XZ Karpalo & Kinuski -tuotesarja soveltuu kaikille hiustyypeille. Luomukarpalouute sisältää suojaavia antioksidantteja sekä virkistäviä ja raikastavia AHA-happoja ja C-vitamiinia. Sokeriruoko- ja karpalouutteet kosteuttavat ja virkistävät hiusta. Betaiini puolestaan auttaa säilyttämään hiusten luonnollisen kosteuden, antaa kiiltoa ja parantaa hiusten kammattavuutta.

Tuotteet sisältävät tehokkaan UVB-suoja-aineen, joka tarttuu helposti hiuksiin, mutta ei tee niitä raskaiksi. Tuotteet eivät sisällä silikonia eivätkä silikoniyhdisteitä.

XZ-tuotteet kehitetään suomalaisten hiusten tarpeisiin ja valmistetaan Heinävedellä. Tuotteet ovat avainlipputuotteita. XZ on valittu Suomen luotetuimmaksi shampoomerkiksi 2011 Valittujen palojen lukijakyselyssä.

Lisätietoja

Viestintäpäällikkö Anna Virrantaus, puh. 0207 91 4669, anna.virrantaus@berner.fi
Tuoteryhmäpäällikkö Päivi Räty-Tarkkanen, puh. 0207 91 4263, paivi.raty-tarkkanen@berner.fi
Tuoteryhmäpäällikkö Elina Seppänen, puh. 0207 91 4522, elina.seppanen@berner.fi
www.xz.fi

Berner Oy, puh. 0207 91 00

Tuote

XZ Karpalo & Kinuski shampoo, 250 ml, hinta noin 3,00 euroa
XZ Karpalo & Kinuski hoitoaine, 200 ml, hinta noin 3,00 euroa

Jälleenmyynti

Tavaratalot ja marketit kautta maan.

Suomalainen XZ on hoitanut hiuksia asiantuntemuksella jo yli 50 vuoden ajan. XZ-tuotteet perustuvat pitkäjänteiseen tuotekehitykseen, jota tehdään suomalaisten hiusten ehdoilla. Suurin kotimainen hiustenhoitosarja sisältää yli 30 erilaista shampoota, hiushoitoa, tehohoitoa, öljyhoitoa ja muotoilutuotetta koko perheen tarpeisiin. Kaikki XZ-hiustenhoitotuotteet ovat silikonittomia.

Berner Oy on vuonna 1883 perustettu suomalainen perheyritys. Pääkonttorimme, tuotekehityksemme ja tuotantomme sijaitsevat Suomessa. Berner on myynnin ja markkinoinnin erikoisosaaja, joka toimii usealla eri alalla. Konsernin liikevaihto oli vuonna 2009 noin 260 MEUR ja henkilöstön määrä 550.

Bernerin Päivittäistavaraosasto markkinoi ja myy tunnettuja kansainvälisiä merkkejä sekä kotimaisia, oman tuotekehityksen valmisteita. Tuotemerkkejämme ovat muun muassa adidas, Ainu, BabyBjörn, Herbina, LV, Oxygenol, Scholl ja XZ.