XZ Aito Kampausneste – näyttävyyttä hiuksiin

XZ Aito Kampaus- ja muotoiluneste sopii näyttäviin rulla- ja föönikampauksiin. Klassikkotuote lanseerataan uudestaan XZ-kuluttajien toiveesta. Suuret ilmavat nutturat, tuuheat laineet ja trendikäs surffikampaus onnistuvat kätevään, uudistettuun pulloon pakatulla nesteellä.

XZ Aito Kampaus- ja muotoiluneste on kampauksiinsa tuuheutta ja pitoa toivovan unelma. Kampausnesteellä saa aikaan näyttäviä nutturoita, kihara- ja rullakampauksia. Hiustenkuivaajan kanssa käytettynä kampausneste antaa volyymia ja ilmavuutta auki pidettäviin hiuksiin. Kampausneste suihkutetaan kosteisiin tai kuiviin hiuksiin. Suihkuttamalla kampausnestettä kuiviin hiuksiin saa aikaan trendikkään karhean efektin. Karheammat hiukset saa helpommin kiinnitettyä. Näin syntyvät huolettomat 60-luvun nutturat tai takaraivolle kietaistut, painovoimaa uhmaavat sykeröt. XZ-tuotteet kehitetään suomalaisten hiusten tarpeisiin ja valmistetaan Heinävedellä. Tuotteet ovat avainlipputuotteita. Kevään 2010 viisi trendikampausta: 1. Tuuheaakin tuuheammat pitkät kutrit Suihkuta kampausnestettä tasaisesti hiusten tyviin ja pituuksiin. Kuivaa hiustenkuivaajalla pää alaspäin, kädellä pöyhien. Nouse normaaliasentoon ja asettele hiukset. Viimeistele latvat ja mahdolliset otsahiukset haluamaasi suuntaan rullaharjalla. 2. Rento surffarikampaus Meriveden, auringon ja tuulen kuivattamia hiuksia voi jäljitellä kotioloissakin. Suihkuta kuivuviin hiuksiin kampausnestettä. Puristele hiuksia kevyesti. Toista hiusten ollessa vielä hivenen kuivemmat. Anna kuivua vapaasti. Tuloksena on tuulen tuivertama laineikas kampaus. 3. Ilmavuutta ja tyyliä 60-luvun tapaan Suihkuta kampausnestettä kosteiden hiusten tyviin. Kuivaa hiustenkuivaajalla. Kiedo vielä lämpimät hiukset reilunkokoisina osioina suurten tarrarullien ympärille. Jätä rullat vähintään puoleksi tunniksi. Avatessasi rullat, voi vielä kevyesti tupeerata hiusosioiden tyviä. Kiinnitä esim. XZ Tyrni -hiuskiinteellä. 4. Pikku Myy -sykerö Huonon hiuspäivän pelastaja on pirteä Pikku Myy -nuttura. Vedä hiukset tiukalle poninhännälle päälaelle. Kostuta hiusten vapaa osa ja suihkuta siihen kampausnestettä. Kiedo hiukset tiukalle sykerölle ja kiinnitä pinneillä. Silota ja kiinnitä koko kampaus hiuskiinteellä. 5. Näyttävä ja huoleton jättinuttura Sido hiukset poninhännälle haluamallesi korkeudelle. Haro sormin hiuksia ja suihkuta niihin kampausnestettä. Anna kuivahtaa. Nyt hiukset ovat karheamman tuntuiset ja jäävät helposti haluttuun asentoon. Kiedo löysä nuttura tai kiinnitä hiussuortuvat yksi kerrallaan pinneillä ilmavaksi keoksi. Ekstravinkit: Kokeile myös espanjalaista niskanutturaa, jonka sivuun voi kiinnittää hiuskoristeen. Tyylikäs vaihtoehto on epäsymmetrinen niskanuttura toisella puolen päätä. Tuote XZ Aito Kampaus- ja muotoiluneste 100 ml, hinta noin 4,30 euroa Lisätietoja Markkinointipäällikkö Tia Yrjölä, puh. 0207 91 4375, tia.yrjola@berner.fi Tuoteryhmäpäällikkö Elina Seppänen, puh. 0207 91 4522, elina.seppanen@berner.fi www.xz.fi Tiedotteet, kuvat, näytteet ja kemistien asiantuntijahaastattelut Viestintäpäällikkö Petra Gräsbeck, puh. 0207 91 4669, petra.grasbeck@berner.fi Kuluttajatiedustelut Berner Oy, puh. 0207 91 00 Jälleenmyynti Tavaratalot ja marketit tammikuusta 2010 alkaen