XZ Suklaa & Vanilja -hiusnaamio hellii hiuksia ja mieltä

Suosittu XZ Suklaa & Vanilja -tuoteperhe laajenee uudella tuotteella. Kaakaouutetta sisältävä tehokas hiusnaamio auttaa suojaamaan hiuksia kylmässä ja kuivassa ilmastossamme. Sen rauhoittava koostumus hoitaa hiusta ja hiuspohjaa, samalla kun ylellinen suklaan ja vaniljan tuoksu tuo kaivattua hemmottelua syksyn pimeneviin iltoihin.

Kuivan ja aurinkoisen kesän jälkeen ja ilmojen kylmetessä talvea kohden ovat sekä hiukset että hiuspohja kovalla rasituksella. Seurauksena voi olla hiusten kuivumista ja sähköistymistä sekä hiuspohjan ongelmia, kuten kutinaa tai hilseilyä. XZ Suklaa & Vanilja -hiusnaamio tehoaa näihin ongelmiin kosteuttaen ja rauhoittaen hiuspohjaa sekä hiuksia, vahvistaen vahingoittuneita hiuksia ja vähentäen hiusten sähköisyyttä.

XZ Suklaa & Vanilja -hiusnaamio antaa hiuksille kiiltoa ja saa ne näyttämään terveemmiltä. Hiuksista tulee helpommin kammattavat ja miellyttävän pehmeän tuntuiset. Naamio sisältää kaakaouutetta. Kaakao on tunnetusti erittäin ravinnerikasta ja sisältää runsaasti antioksidantteja.

XZ Suklaa & Vanilja -sarjan tuotteiden nautinnollinen tuoksu tuo ripauksen luksusta arkeen. Herkullinen suklaan ja vaniljan yhdistelmä tekee suihkuhetkestä odottamisen arvoisen ja vaikuttaa kohottavasti mielialaan.

XZ-tuotteet kehitetään suomalaisten hiusten tarpeisiin ja valmistetaan Heinävedellä. Tuotteet ovat avainlipputuotteita.

XZ Suklaa & Vanilja -sarjaan kuuluu uuden hiusnaamion lisäksi shampoo, hiushoito ja hoitosuihke. Ihanat suklaan ja vaniljan tuoksuiset tuotteet rauhoittavat ja kosteuttavat ärtynyttä ja herkkää hiuspohjaa. Mikään sarjan tuotteista ei sisällä silikonia eikä silikoniyhdisteitä.

Kuvat osoitteesta

Tuote
UUTUUS XZ Suklaa & Vanilja hiusnaamio, 150 ml. Hinta noin 4,60 euroa.
XZ Suklaa & Vanilja shampoo, 250 ml. Hinta noin 2,90 euroa.
XZ Suklaa & Vanilja hiushoito, 200 ml. Hinta noin 2,90 euroa.
XZ Suklaa & Vanilja hoitosuihke, 150 ml. Hinta noin 3,80 euroa.

Brändijohtaja Tia Yrjölä, puh. 0207 91 4375, tia.yrjola@berner.fi
Tuoteryhmäpäällikkö Elina Seppänen, puh. 0207 91 4522,
elina.seppanen@berner.fi
www.xz.fi

Tiedotteet, kuvat, näytteet ja kemistien asiantuntijahaastattelut
Viestintäpäällikkö Petra Gräsbeck, puh. 0207 91 4669, petra.grasbeck@berner.fi

Berner Oy, puh. 0207 91 00

Jälleenmyynti
Tavaratalot ja marketit elokuusta 2010 alkaen

Suomalainen XZ on hoitanut hiuksia asiantuntemuksella jo yli 50 vuoden ajan. XZ-tuotteet perustuvat pitkäjänteiseen tuotekehitykseen, jota tehdään suomalaisten hiusten ehdoilla. Suurin kotimainen hiustenhoitosarja sisältää yhteensä 34 erilaista shampoota, hiushoitoa, tehohoitoa, öljyhoitoa ja muotoilutuotetta koko perheen tarpeisiin. Kaikki XZ-hiustenhoitotuotteet ovat silikonittomia.

Berner Osakeyhtiö on vuonna 1883 perustettu suomalainen perheyhtiö, jonka toiminta on kansainvälistä. Berner on myynnin ja markkinoinnin erikoisosaaja, joka toimii usealla eri alalla. Bernerin pääkonttori, tuotekehitys ja tuotantolaitokset sijaitsevat Suomessa. Baltiassa ja Ruotsissa asiakkaita palvelevat Bernerin tytäryhtiöt. Konsernin liikevaihto oli vuonna 2009 noin 260 MEUR ja henkilöstön määrä 531.

Berner Päivittäistavaraosasto myy ja markkinoi myy tunnettuja kansainvälisiä merkkejä sekä kotimaisia, oman tuotekehityksen valmisteita. Tuotemerkkejämme ovat muun muassa adidas, Ainu, BabyBjörn, Herbina, Kikkoman, Lanfranchi, Limmi, Lorenz, LV, Oxygenol, Rajamäen, Rana, Saclà, Scholl ja XZ.