XZ Teepuu raikastaa rasvoittuvat hiukset

60-vuotias suomalainen hiustenhoitosarja XZ tuo syksyksi markkinoille teepuuöljyä sisältävän shampoon. Uutuus tekee hiuksista raikkaat, puhtaat ja ilmavat. Sekä miehille että naisille sopiva shampoo tuoksuu virkistävästi yrteille ja mentolille.

Hiusten rasvoittuminen alkaa murrosiässä ja vähenee naisilla vaihdevuosien aikaan, miehillä taas 60–70 vuoden iässä. Hiukset näyttävät rasvaisilta, kun talirauhaset tuottavat talia hiuspohjaan normaalia nopeammin. Rasvoittuvat hiukset täytyy usein pestä päivittäin, joten shampoon pitää puhdistaa tehokkaasti mutta olla myös riittävän mieto. Heinävedellä valmistettava XZ Teepuu Shampoo vastaa tähän tarpeeseen.

Antibakteeriasta teepuuöljyä käytetään usein rasvoittuvien hiusten ja ihon hoitoon. Teepuuöljyn lisäksi XZ-uutuus sisältää polymeeria, joka lisää hiusten tuuheuden tuntua. Hiukset näyttävät ja tuntuvat ilmavilta ja raikkailta. Virkistävän tuoksunsa shampooseen tuovat eukalyptus ja mentoli.

Uusi XZ Teepuu Shampoo on myynnissä syyskuussa 2014.

Tuote
XZ Teepuu Shampoo, noin 3 euroa

Anna Hyttinen, viestintä, puh. 0207 91 4461, anna.hyttinen@berner.fi

Sanni Väinölä, tuoteryhmäpäällikkö, puh. 0207 91 4520, sanni.vainola@berner.fi