XZ Tyrni -muotoilutuotteiden ilme on uudistunut

Kotimaisten XZ Tyrni -muotoilutuotteiden ilme ja pakkaukset ovat uudistuneet. Tyylikkään selkeistä pakkauksista löydät entistä helpommin voimakkuusasteikon. Värjätyille hiuksille erityisen hyvin sopivat XZ Tyrni -muotovaahto ja -hiuskiinne muotoilevat ja kiinnittävät kampauksen tehokkaasti ja suojaavat hiuksia UV-säteilyltä.

Uusien XZ Tyrni -muotoilutuotteiden pakkausten beigen- ja kullanvärinen, mattapintainen maailma on viileän tyylikäs. Selkeä muotoilu ja kuviointi takaavat sen, että tarvittavat tiedot löytyvät ensisilmäyksellä. Hiuskiinteen helppokäyttöisyyttä lisää kätevä spray through -suutin.

"Uudistuksen tavoitteena oli parantaa pakkausten käytettävyyttä ja selkeyttää XZ Tyrni -muotoilusarjan ilmettä. Nyt tuotteissa on selkeä vahvuusasteikko ja XZ Tyrni-tuotteen arvokas raaka-aine tyrni on nostettu näkyvämmin pakkauksessa esille", kertoo tuoteryhmäpäällikkö Elina Seppänen Berner Oy:stä.

XZ Tyrni -muotoilutuotteiden sisältämä tyrniöljy ja auringonkukan antioksidantit pitävät huolta värjätyistä hiuksista ehkäisemällä värin haalistumista ja suojaamalla ulkoisilta rasituksilta, kuten UV-säteiltä. Muotovaahto sisältää myös lämpösuojan, joka estää hiusten kuivumista lämpökäsittelyn aikana. XZ-tuotteet eivät sisällä lainkaan silikonia tai silikoniyhdisteitä.

XZ Tyrni -muotovaahto

XZ Tyrni -muotovaahto antaa hiuksiin tuuheutta, ilmavuutta ja ryhtiä. Muotovaahto ehkäisee hiusten kuivumista lämpökäsittelyn, kuten hiusten kuivaamisen, raudalla suoristamisen tai kihartamisen, aikana. Kaksivaiheisen lämpösuojan provitamiini B5 tuo hiuksiin kosteutta samalla kun polymeerit suojaavat hiusrakennetta.

XZ Tyrni -hiuskiinne

XZ Tyrni -hiuskiinteen koostumus on erittäin voimakkaasti kiinnittävä. Hiuskiinne antaa hiuksille upeaa tuuheutta ja kiiltoa ja suojaa kampausta tuulelta ja kosteudelta. Pakkauksessa on uusi suutin, joka tekee suihkeen entistä kuivemmaksi. Näin kampaus saa lujaa tukea ja pitoa, ilman että hiukset tuntuvat tahmeilta.

Tuotteet

XZ Tyrni hiuskiinne 100, 250 ja 400 ml, hinnat 2,50, 3,90 ja 5,20 euroa
XZ Tyrni muotovaahto 100 ml ja 150 ml, hinnat 2,50 ja 3,90 euroa

Tuoteryhmäpäällikkö Päivi Räty-Tarkkanen, puh. 0207 91 4263, paivi.raty-tarkkanen@berner.fi

Tuoteryhmäpäällikkö Elina Seppänen, puh. 0207 91 4522, elina.seppanen@berner.fi

www.xz.fi

Tiedotteet, kuvat, näytteet ja kemistien asiantuntijahaastattelut

Viestintäpäällikkö Anna Virrantaus, puh. 0207 91 4669, anna.virrantaus@berner.fi

Berner Oy, puh. 0207 91 00

Jälleenmyynti

Tavaratalot ja marketit syyskuusta 2011 alkaen.

Suomalainen XZ on hoitanut hiuksia asiantuntemuksella jo yli 50 vuoden ajan. XZ-tuotteet perustuvat pitkäjänteiseen tuotekehitykseen, jota tehdään suomalaisten hiusten ehdoilla. Suurin kotimainen hiustenhoitosarja sisältää yli 30 erilaista shampoota, hiushoitoa, tehohoitoa, öljyhoitoa ja muotoilutuotetta koko perheen tarpeisiin. Kaikki XZ-hiustenhoitotuotteet ovat silikonittomia. XZ on valittu Suomen luotetuimmaksi shampoomerkiksi 2011 Valittujen palojen lukijakyselyssä.

Berner Osakeyhtiö on vuonna 1883 perustettu suomalainen perheyritys. Pääkonttorimme, tuotekehityksemme ja tuotantomme sijaitsevat Suomessa. Berner on myynnin ja markkinoinnin erikoisosaaja, joka toimii usealla eri alalla. Vuonna 2010 konsernin liikevaihto oli noin 272 MEUR ja henkilöstön määrä 530. Bernerin Päivittäistavaraosasto markkinoi ja myy tunnettuja kansainvälisiä merkkejä ja kotimaisia oman tuotekehityksen valmisteita. Tuotemerkkejämme ovat muun muassa adidas, Ainu, BabyBjörn, Herbina, LV, Oxygenol ja XZ.