• Berner Oy/

XZ uudistaa hiustenmuotoilutuotteiden valikoimansa: XZ Styling & Care -tuotteet on kehitetty suomalaiselle hiuslaadulle

Kotimainen XZ uudistaa hiustenmuotoilutuotteidensa valikoiman. XZ Styling & Care -tuotesarja sisältää kuusi hiustenmuotoilutuotetta, jotka on kehitetty arjen tarpeisiin suomalaiselle hiuslaadulle. Moderni ja selkeä visuaalinen linja helpottaa oikean tuotteen valitsemista, ja tuotteiden tuoksumaailma tuo hiustenmuotoiluun ripauksen ylellisyyttä. Kuuden tuotteen valikoimasta löytyy uutuuksien lisäksi myös XZ-klassikkotuote, XZ Kampaus- ja muotoilusuihke, joka on tuonut pitoa rulla- ja föönikampauksiin jo 1960-luvulta asti.

XZ Muotoilusuihke 4 in 1, 150 ml, on monikäyttöinen muotoilusuihke, joka tuuheuttaa hiuksia ja antaa niille kiiltoa ja joustavaa pitoa. Lämpösuojan sisältävä muotoilusuihke myös suojaa hiuksia hiustenkuivaajan ja suoristusraudan kuumuudelta. Muotoilusuihke hoitaa hiuksia ja hiuksista tulee joustavat, pehmeät ja kiiltävät. Koostumukseen on lisätty myös UV-suoja-ainetta. Muotoilusuihketta voi suihkauttaa kosteisiin hiuksiin tuomaan hiuksiin kiiltoa, pehmeyttä ja pitoa, tai kuiviin hiuksiin ennen kihartamista tai suoristamista. Tuote valmistetaan Heinävedellä ja sillä on Avainlippu-tunnus.

XZ Kampaus- ja muotoilusuihke, 150 ml, antaa kestävän pohjan rulla- ja föönikampauksille. Lämpösuojan sisältävä XZ-klassikkotuote on kehitetty vahvistamaan suomalaista hiuslaatua pohjoisissa olosuhteissa. Tuote valmistetaan Heinävedellä ja sillä on Avainlippu-tunnus.

XZ Muotoiluvoide, 100 ml, on keskivahvan pidon antava muotoiluvoide, joka antaa hiuksille rakennetta ja tukea ja helpottaa hiusten käsittelyä. Muotoiluvoide on helppo levittää hiuksiin. Tuote valmistetaan Heinävedellä ja sillä on Avainlippu-tunnus.

XZ Muotovaahto, 150 ml, tuuheuttaa hiuksia ja antaa niille luonnollista ilmavuutta. Täyteläinen vaahto tuo föönaukselle ja kampaukselle kestävän ja joustavan tuen.

XZ Hiuskiinne, 300 ml ja 100 ml, on keskivahvan pidon antava hiuskiinne, joka kiinnittää kampauksen ja kesyttää leijailevat hiukset. Hiuskiinne on helppo poistaa hiuksista harjaamalla tai pesten. Hiuskiinne on saatavana myös kätevässä 100ml matkakoossa. Hiuskiinne sisältää UV-suoja-ainetta.

XZ XXL Hiuskiinne, 200 ml, on erittäin voimakkaan pidon antava hiuskiinne, joka kiinnittää kampauksen paikoilleen ja antaa sille pitkäkestoisen pidon.

Tuotetiedot

XZ Muotoilusuihke 4 in 1, 150 ml, hinta noin 5,30 euroa
XZ Kampaus- ja muotoilusuihke, 150 ml, hinta noin 5,30 euroa
XZ Muotoiluvoide, 100 ml, hinta noin 5,00 euroa
XZ Muotovaahto, 150 ml, hinta noin 4,20 euroa
XZ Hiuskiinne, 100 ml, hinta noin 2,90 euroa
XZ Hiuskiinne, 300 ml, hinta noin 5,00 euroa
XZ XXL Hiuskiinne, 200 ml, hinta noin 4,80 euroa

XZ Styling & Care -muotoilutuotteet tulevat myyntiin syyskuussa 2016.

Yhteystiedot ja tuotenäytteet

BERNER Oy, Kuluttajatuotteet
Maria Rämö, viestintä, puh. 0207 91 4527, maria.ramo@berner.fi,

Sanni Väinölä, brand manager, puh. 0207 91 4520, sanni.vainola@berner.fi

Tuotekuvat: http://www.bernerbrandbank.fi/?cart=17238-bmmgkbalff&l=FI

Kuluttajatiedustelut:
Berner Oy, puh. 0207 91 00

Uusimmat tiedotteemme löytyvät osoitteesta www.berner.fi/uutishuone

XZ on ollut osa suomalaista arkea jo yli 60 vuoden ajan. Suomalaisten hiusten ehdoilla kehitetyt XZ-shampoot valmistetaan Heinävedellä. Suurin kotimainen hiustenhoitosarja sisältää yli 40 erilaista shampoota, hiushoitoa, tehohoitoa, öljyhoitoa ja muotoilutuotetta koko perheen tarpeisiin. XZ on valittu Suomen luotetuimmaksi shampoomerkiksi* jo viidennen kerran. (* Valitut Palat, Suomen luotetuin shampoomerkki 2016) www.xz.fi

Berner Oy on vuonna 1883 perustettu vakavarainen suomalainen perheyritys, jonka laadukkaat kotimaiset ja kansainväliset tuotemerkit ovat kiinteä osa suomalaista arkea. Toimintaamme ohjaa halu tarjota asiakkaillemme vain parhaita tuotteita ja parasta palvelua. Konsernimme liikevaihto vuonna 2015 oli 289,3 miljoonaa euroa, omavaraisuusaste 76,9 % ja henkilöstömäärä 524. Pääkonttorimme, tuotekehityksemme ja tuotantolaitoksemme sijaitsevat Suomessa tytäryhtiömme Ruotsissa ja Baltiassa.

Oman tuotekehityksemme tunnettuja merkkejä ovat muun muassa XZ, LV, Herbina, Heti, GreenCare, Korrek, Lasol, Nokian Jalkineet sekä Rajamäen tuotteet. Johtavana kosmetiikan maahantuojana Berner edustaa Suomessa myös monia kansainvälisiä merkkejä, kuten Calvin Klein, Chloé, Clarins, IsaDora, Marc Jacobs, philosophy, Rimmel ja Sensai. Lisätietoja:
www.berner.fi