• Berner Oy/

Yhä ympäristöystävällisempää kodinpuhdistusta - Kotimainen Heti-sarja laajenee biohajoavilla ja vegaanisilla käsitiskiaineilla

Raikkaan tuoksuisilla Heti Käsitiskiaineella ja Käsitiskipraylla voi pestä helposti isomman tai pienemmän tiskin. Heti-tuotteiden tehoaineena on väkiviinaetikka, ja ne on pakattu kierrätysmuovista valmistettuihin pulloihin. Tuotteilla on Avainlippu-tunnus, ja Heti Käsitiskiaineella on lisäksi Joutsenmerkki.

Bernerin kotimainen Heti-kodinpuhdistussarja tuo helmikuussa kauppoihin käsitiskiaineen ja käsitiskisprayn.

Käsitiskispraytä on helppo käyttää kiireisessä arjessa, kun tiskiä on vain vähän.

- Käsitiskispray on kätevä, kun haluaa esimerkiksi tiskata nopeasti yksittäisiä astioita ja huuhdella ne juoksevan veden alla. Spraypullolla annostelu on helppoa, ja pesuainetta saa helposti haluamansa määrän – näin säästyy myös vettä, Hetin tuotepäällikkö Daniela Berner-Ax sanoo.

Push-pull-korkillisella Heti Käsitiskiaineella puolestaan on helppo pestä isompikin tiski. Käsitiskiaineella on Suomen tunnetuin ympäristömerkki Joutsenmerkki, joka löytyy vain ympäristön ja terveyden kannalta parhaista tuotteista ja palveluista.

Heti-uutuuksien, kuten muidenkin Heti-kodinpuhdistustuotteiden, valmistuksessa on pyritty välttämään turhia kemikaaleja ja väriaineita. Tuotteiden tehoaineena on ympäristöystävällinen ja kotimainen Rajamäen väkiviinaetikka.

Heti-tuotteiden kehitystiimi etsii jatkuvasti uusia tapoja, joilla tuotteista saadaan entistä ympäristöystävällisempiä.

- Kuten suurin osa Heti-tuoteperheestä, myös Heti Käsitiskiaine ja -Käsitiskispray ovat biohajoavia, eli kaikki niiden raaka-aineet hajoavat luontoon, Berner-Ax kertoo.

- Uutuuksien valmistuksessa ei myöskään ole käytetty eläinperäisiä raaka-aineita eli ne ovat vegaanisia.

Heti Pesukoneenpuhdistaja 2in1 poistaa
koneista kalkkisaostumia

Uutuuksien lisäksi Heti lanseerasi syksyllä 2020 puhdistusaineen, joka auttaa säilyttämään astianpesu- ja pyykinpesukoneen pesutehon ja pidentämään niiden käyttöikää.

- Heti Pesukoneenpuhdistaja 2in1 poistaa kalkkisaostumia tehokkaasti ja raikastaa samalla koneet. Jotta koneet pysyisivät jatkuvasti puhtaana, on suositeltavaa käyttää koneenpuhdistusainetta säännöllisesti, noin 1-2 kuukauden välein. Tämä auttaa välttämään myös mahdollisia koneen korjauskäyntejä, Berner-Ax sanoo.

Heti-tuotevalikoimaan kuuluvat uutuuksien lisäksi yleispesu-, keittiö-, kylpyhuone- ja lasinpesuaine, pyykinpesuaine, pyykkietikka, tahranpoistoaine sekä omenaviinietikkaa sisältävä käsisaippua, joka neutraloi hajuja.

Heti Käsitiskiaine ja -Käsitiskispray ovat saatavilla hyvin varustetuista päivittäistavarakaupoista helmikuussa 2021.

Tuotetiedot:
Heti Käsitiskiaine 500 ml, suositushinta 3,10 e
Heti Käsitiskispray 500 ml, 3,50 e
Heti Pesukoneenpuhdistaja 2in1 200 ml, 2,80 e

Lisätiedot ja tuotenäytteet medialle:

BERNER Oy, Kuluttajatuotteet

Daniela Berner-Ax Paula Larjo
Brand Manager Viestintäasiantuntija
050 355 9412 040 586 2400
daniela.berner-ax@berner.fi paula.larjo@berner.fi

Lisätietoja Heti-tuotteista: www.heti.fi
Lataa Heti-tuotekuvat: https://www.bernerbrandbank.fi/l/JZhfSdb8jdd2
Kuluttajatiedustelut: Berner Oy, puh. 0207 91 00
Uusimmat tiedotteemme löytyvät osoitteesta www.berner.fi/uutishuone.