Antti Uski nimitetty Betolar Oyj:n henkilöstöjohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi

22. joulukuuta 2021 klo 14.00

Betolar Oyj on nimittänyt Antti Uskin yhtiön Chief Human Resources Officeriksi ja johtoryhmän jäseneksi. Hän aloittaa tehtävässään 11.1.2022 ja raportoi toimitusjohtaja Matti Löppöselle.

Antti Uski on toiminut yli 13 vuoden ajan henkilöstöjohtamisen tehtävissä pääasiallisesti kemianteollisuudessa Kiilto Family -konsernissa ja lyhyen jakson Tampereen yliopistossa.  Koulutukseltaan Uski on kasvatustieteen tohtori ja EMBA. Kesällä 2021 Jyväskylän yliopistossa hyväksytyssä väitöskirjassaan hän tutki suomalaisten teollisuusyritysten johtajien oppimista.

Matti Löppönen, Betolarin toimitusjohtaja:

”Antilla on pitkäaikainen kokemus vaativista kansainvälisistä HR-johtotehtävistä kasvavassa liiketoiminnassa. Tätä tukee hänen akateeminen tutkimustyönsä, jossa hän on syventynyt johtajuuskokemuksen merkitykseen yritysten kulttuurin kehittämisessä. Antti vahvistaa kasvustrategiamme kannalta erittäin keskeistä osa-aluetta tukemalla systemaattista parhaiden kyvykkyyksien hankkimista sekä parhaan työntekijäkokemuksen ja kulttuurin rakentamista. Toivotamme Antin lämpimästi tervetulleeksi Betolarille!”

Matti Löppönen, toimitusjohtaja, Betolar Oyj, +358 50 306 6335

Skandinaviska Enskilda Banken AB (publ) Helsingin sivukonttori, +358 9 6162 8000

Betolar Oyj on suomalainen materiaaliteknologiayritys, joka tarjoaa kestävän ja vähähiilisen betonin tuotannon Geoprime®-ratkaisulla. Ratkaisulla muunnetaan useita aiemmin käyttämättömiä, teollisuuden massiivisia sivuvirtoja sementin korvikkeeksi.

Betolarin tekoälyä hyödyntävä innovaatio voi vähentää huomattavasti hiilidioksidipäästöjä perinteiseen, sementin käyttöön perustuvaan betonin valmistukseen verrattuna optimoimalla jo olemassa olevia valmistusprosesseja. Betolarin missiona on mahdollistaa globaalisti eri toimialojen vihreän siirtymän, erityisesti rakennus-, prosessi-, ja energiateollisuudessa tarjoamalla ratkaisuja ainutlaatuisen materiaaliteknologiansa hyödyntämiseen.

Lue lisää: www.betolar.com