Betolar Oyj:n johtoryhmä tiivistyy

Yhtiötiedote 1.9.2023 klo 09:30

Betolar Oyj:n johtoryhmä tiivistyy

Betolar Oyj:n johtoryhmän jäsen ja strategisista partneruuksista vastaava johtaja Janne Rauramo on päättänyt jättää yhtiön. Rauramon työsuhde päättyy viimeistään 30.11.2023. Strategisten partneruuksien hallinta siirretään yhtiön kaupallisiin ja operatiivisiin toimintoihin.

”Kiitän lämpimästi Jannea strategisten hankkeiden menestyksekkäästä edistämisestä ja hänen vahvasta panoksestaan Betolariin viimeisen neljän vuoden aikana. Toivotan hänelle onnea ja menestystä tulevaan”, sanoo Betolarin toimitusjohtaja Riku Kytömäki.

Riku Kytömäki, toimitusjohtaja, Betolar Oyj, riku.kytomaki@betolar.com, puh. +358 50 511 8288

Vuonna 2016 perustettu Betolar on listattu Nasdaq First North Growth Market Finland -markkinapaikalle ja yrityksen kotipaikka on Kannonkoskella. Lisätietoa www.betolar.com.