Betolar Oyj:n vuosikertomus vuodelta 2023 on julkaistu

Yhtiötiedote 6.3.2024 klo 9:40

Betolar Oyj:n vuosikertomus vuodelta 2023 on julkaistu

Betolar Oyj:n vuosikertomus vuodelta 2023 on julkaistu suomenkielisenä ja englanninkielisenä yhtiön internetsivuilla osoitteessa https://www.betolar.com/raportit-ja-esitykset. Vuosikertomus on myös tämän tiedotteen liitteenä pdf-tiedostona.

Vuosikertomus sisältää hallituksen toimintakertomuksen, vuoden 2023 tilinpäätöksen sekä tilintarkastuskertomuksen. Vuosikertomuksessa on lisäksi Betolarin liiketoiminta- ja vastuullisuuskatsaus vuodelta 2023.

Riikka Ylikoski, talousjohtaja, puh. 040 828 2632

Melina Pinomaa, ESG- ja sijoittajasuhdepäällikkö, puh. 040 196 16 78

Hyväksytty neuvonantaja

Betolar Oyj on suomalainen materiaaliteknologiayritys, joka tarjoaa kestäviä ja vähähiilisiä ratkaisuja rakentamisen ja kaivosteollisuuden vihreään siirtymään.

Betolarin Geoprime-innovaatio vähentää huomattavasti betonin hiilidioksidipäästöjä hyödyntämällä uusia sideaineita reseptiikassa, tukemalla ratkaisukehitystä kehittyneellä analytiikalla ja luomalla globaaleita markkinoita sivuvirroille. Betolarin missiona on auttaa vähentämään CO2-päästöjä ja neitseellisten luonnonvarojen käyttöä.

Vuonna 2016 perustettu Betolar on listattu Nasdaq First North Growth Market Finland -markkinapaikalle ja yrityksen kotipaikka on Kannonkoskella. Lisätietoa www.betolar.com.