Muutos Betolar Oyj:n johtoryhmässä: Talousjohtaja Riikka Ylikoski jättää tehtävänsä

17.4.2024 klo 11:30

Betolar Oyj:n talousjohtaja ja johtoryhmän jäsen Riikka Ylikoski on päättänyt jättää tehtävänsä yhtiössä ja siirtyä uusiin haasteisiin yhtiön ulkopuolelle.

”Kiitän lämpimästi Riikkaa hänen erinomaisesta panoksestaan Betolarin hyväksi viimeisen kolmen vuoden aikana. Toivotan hänelle onnea ja menestystä tulevaan”, sanoo Betolarin toimitusjohtaja Riku Kytömäki.

Riikka jatkaa tehtävissään heinäkuun puoleen väliin saakka. Prosessi hänen seuraajansa rekrytoimiseksi aloitetaan välittömästi.

Riku Kytömäki, toimitusjohtaja, Betolar Oyj, riku.kytomaki@betolar.com, puh. +358 50 511 8288

Hyväksytty neuvonantaja: Aktia Alexander Corporate Finance Oy, +358 50 520 4098

Betolar Oyj on suomalainen materiaaliteknologiayritys, joka tarjoaa kestävän ja vähähiilisen betonin tuotannon Geoprime®-ratkaisulla. Ratkaisulla muunnetaan useita aiemmin käyttämättömiä, teollisuuden massiivisia sivuvirtoja sementin korvikkeeksi.

Betolarin tekoälyä hyödyntävä innovaatio voi vähentää huomattavasti hiilidioksidipäästöjä perinteiseen, sementin käyttöön perustuvaan betonin valmistukseen verrattuna optimoimalla jo olemassa olevia valmistusprosesseja. Betolarin missiona on auttaa vähentämään CO2-päästöjä ja neitseellisten luonnonvarojen käyttöä rakentamisessa.

Vuonna 2016 perustettu Betolar on listattu Nasdaq First North Growth Market Finland -markkinapaikalle ja yrityksen päätoimisto on Kannonkoskella. Lisätietoa www.betolar.com