Osakkeiden merkintä optio-oikeuksilla 2019-2A, 2021-2A ja 2021-2B

Yhtiötiedote 27.9.2023 klo 11:45

Osakkeiden merkintä optio-oikeuksilla 2019-2A, 2021-2A ja 2021-2B

Betolar Oyj:n (”yhtiö”) optio-ohjelmien 2019-2A, 2021-2A ja 2021-2B nojalla on 14.8.2023 mennessä merkitty yhteensä 55 292 kappaletta yhtiön uusia osakkeita. Osakkeiden merkintähinta, yhteensä 65 744,00 euroa, on kirjattu kokonaisuudessaan yhtiön sijoitetun vapaan oman pääoman rahastoon.

Optio-oikeuksien perusteella merkityt osakkeet on rekisteröity kaupparekisteriin 27.9.2023. Kaupparekisteriin merkinnän jälkeen yhtiön osakkeiden kokonaismäärä on nyt 19 606 882 osaketta. Uudet osakkeet ovat kaupankäynnin kohteena Nasdaq Helsinki Oy:n ylläpitämällä First North Growth Market Finland -markkinapaikalla yhdessä vanhojen osakkeiden kanssa arviolta 28.9.2023 alkaen.

Optio-ohjelmien lisätiedot ovat nähtävissä yhtiön 26.11.2021 julkistamassa listautumisantiesitteessä, jonka on saatavilla yhtiön sijoittajasivuilla www.betolar.com/listautuminen.

Riikka Ylikoski, talousjohtaja, Betolar Oyj, +358 40 828 2632

Hyväksytty neuvonantaja: Aktia Alexander Corporate Finance Oy, +358 50 520 4098

Vuonna 2016 perustettu Betolar on listattu Nasdaq First North Growth Market Finland -markkinapaikalle ja yrityksen kotipaikka on Kannonkoskella. Lisätietoa: www.betolar.com