Helpompaa asiointia yhden katon alla - Mehiläinen Jyväskylä muuttaa uusiin tiloihin ydinkeskustaan

Report this content

Mehiläisen Jyväskylän lääkärikeskus , sairaala ja työterveys muuttavat yhden katon alle ydinkeskustaan Kauppalaispihalle. Aiemmin Mehiläinen on toiminut kahdessa eri pisteessä Puistokadulla ja Yliopistonkadulla. Mehiläinen muuttaa uusiin tiloihin marras-joulukuun vaihteessa.

Mehiläinen Jyväskylä on toiminut kahdessa eri toimipisteessä jo reilut kolme vuotta. Uuden, yhdistetyn toimitilan myötä Mehiläinen haluaa tarjota asiakkailleen entistä viihtyisämpää ympäristöä, jossa on helppo asioida ja josta saa kaikki palvelut samasta pisteestä. Uusi sijainti on keskeisellä paikalla ja kulku sinne tapahtuu Kauppalaispihan tai Hoviraitin kautta.

Lääkäreiden vastaanotot, työterveyspalvelut, laboratorio sekä kuvantaminen tulevat sijoittumaan Kauppakatu 35:n viidenteen kerrokseen, sairaala kolmanteen kerrokseen. Viereinen Toriparkki ja myös Sokoksen tuleva parkkitalo vastapäätä tarjoavat asiakkaille runsaasti parkkitilaa. Mehiläiselle toimitilat vuokraa Jyväskylän Kauppalaisseuran säätiö.

- Uusia toimitiloja on etsitty jo pidemmän aikaa. Tämä säätiön kanssa löytynyt ratkaisu palvelee parhaiten niin Mehiläisen asiakkaita, ammatinharjoittajia kuin henkilökuntaakin. Olemme erittäin iloisia, että pääsemme jatkamaan työtämme ja kehittämään palveluitamme Jyväskylän ydinkeskustassa, Mehiläinen Jyväskylän palveluyksikön johtaja Mila Korhonen sanoo.

Kauppalaisseuran taloudenhoitaja, kiinteistöneuvos Reijo Aalto on myös tyytyväinen vuokrasopimukseen.
- Olemme erittäin tyytäväisiä saadessamme vuokrata toimitilat juuri Mehiläiselle. Mehiläisen tilojen vuokrauksen jälkeen kaikki Kauppakatu 35 ja 33 toimistotilat on vuokrattu, Aalto toteaa. - Muutamia liiketiloja on vielä vapaana Kauppalaispihan tasossa ja 3. kerroksessa. Useampia vuokraneuvotteluja on kuitenkin käynnissä vapaana olevien tilojen vuokrauksesta.

Mehiläinen Jyväskylässä toimii yli 150 kokenutta yleis- ja erikoislääkäriä sekä muuta terveydenhuoltoalan asiantuntijaa. Jyväskylässä Mehiläinen on toiminut vuodesta 2004 saakka.

Lisätietoja:

Mehiläinen Jyväskylä