Bilot jatkaa Lemminkäisen kumppanina SAP-ympäristön kehityksessä ja ylläpidossa

Bilot ja Lemminkäinen ovat uusineet puitesopimuksensa, joka koskee Lemminkäisen SAP-ratkaisujen jatkokehitystä ja ylläpitoa. Sopimus on voimassa toistaiseksi.

”Olemme tehneet merkittävää yhteistyötä Bilotin kanssa jo vuodesta 2009. Bilotin erikoisvahvuus on laaja osaaminen SAP:n uusissa osa-alueissa ja innovatiiviset ratkaisut”, sanoo Lemminkäisen tietohallintojohtaja Tapio Vähämäki. Lisäksi Vähämäki arvostaa osaamista ja joustavuutta. ”Olemme olleet tyytyväisiä Bilotin erikoisosaamiseen ja haluamme jatkossakin varmistaa liiketoimintamme vahvan IT-tuen ajantasaisuuden”.

Bilotin vastuualueena Lemminkäisellä ovat SAP:n Business Intelligence-, portaali-, Integraatio-, eRekry-, Solution Manager-, Identity Management-, käyttöoikeus- ja mobiiliratkaisut. Bilotin toimitusjohtaja Mika Tanner on erittäin tyytyväinen sopimukseen ja yhteistyömalliin. ”Bilotin rooli Lemminkäisen liiketoiminnan IT-kehityksessä on merkittävä. SAP-yhteistyö Lemminkäisen kanssa on aina ollut vahvaa ja meillä on kattava käsitys heidän liiketoiminnastaan – tämä on keskeistä kun kehitetään yhdessä liiketoimintakriittisiä ratkaisuja”.

Bilotin asiakasvastaava Marko Lumppio arvostaa Lemminkäisen kanssa pitkään jatkunutta yhteistyötä ja mahdollisuutta päästä hyödyntämään Bilotin innovatiivisia ratkaisuja. ” Bilotin pitkä ja laaja-alainen IT-osaaminen yhdistettynä vahvaan liiketoimintaosaamiseen ja innovaatiohaluukkuuteen tukee hienosti Lemminkäisen halua hyödyntää toiminnassaan uuden teknologian tuomia mahdollisuuksia ja kehittää jatkuvasti toimintaansa.

Lisätietoa:

Lemminkäinen Oyj, Tapio Vähämäki, Tietohallintojohtaja, puh 040 759 3213

Bilot, Mika Tanner, Toimitusjohtaja, puh 040 544 0477

Bilot, Marko Lumppio, Key Account Manager, puh 050 593 9983

Lemminkäinen on Suomessa ja kansainvälisillä markkinoilla toimiva rakennuskonserni. Toimimme talonrakentamisen, infrarakentamisen ja talotekniikan asiantuntijana. Päämarkkina-alueemme on Pohjois-Eurooppa. Lemminkäinen-konsernin liikevaihto vuonna 2013 oli noin 2,2 miljardia euroa ja konsernin palveluksessa työskenteli noin 7 800 henkilöä. Konsernin emoyhtiö Lemminkäinen Oyj:n osake on noteerattu NASDAQ OMX Helsingissä. www.lemminkainen.fi

Bilot on asiakassuuntautunut ja innovatiivinen IT- palveluyritys. Haluamme edistää asiakkaidemme liiketoimintasovellusten käytettävyyttä, parantaa liiketoimintaprosesseja sekä tehostaa päätöksentekoprosessia tukevaa tiedonkulkua. Bilotin perustivat vuonna 2005 alan johtavat asiantuntijat. Olemme uranuurtaja uusien SAP- ja Microsoft-ratkaisuihin perustuvien sovellusten kehittämisessä ja niiden ensiluokkaisessa käyttöönotossa. Vuonna 2013 Bilotin liikevaihto oli 15 miljoonaa euroa. Työntekijöitä yrityksessä on reilut 100. Bilot on SAP:n vuoden innovaatiokumppani. www.bilot.fi