Bilot muuttaa Suomen verkkokauppamarkkinoita hybris-kumppanuuden myötä

Report this content

Suomen johtava SAP:n verkkokaupparatkaisujen toimittaja Bilot ja hybris software (SAP-yritys), maailman nopeimmin kasvava verkkokauppa-alustan kehittäjä, ovat solmineet kumppanisopimuksen. Bilotin verkkokaupparatkaisujen portfolio saa hybris Commerce Suiten myötä merkittävän laajennuksen. Hybrisin monikanavainen ratkaisu parantaa olennaisesti sekä B2B- että B2C-segmenttien myyntikyvykkyyksiä.

Bilot on jo melkein vuosikymmenen ajan toiminut Suomen johtavana SAP e-Commerce -toimittajana, etenkin B2B-markkinassa. Menestyminen on perustunut SAP ERP, CRM ja HANA – alustojen sekä myynti- ja asiakaspalvelukanavien syväosaamiseen, aitoon innovaatiohenkeen, erinomaisiin yhteyksiin SAP:n tuotekehitykseen sekä vahvaan asiakasfokukseen. Bilot on toimittanut ratkaisuja globaalisti useille eri toimialoille ja kaiken kokoisille yrityksille.

Frank Schoutissen, hybris Global Vice President Channel, kommentoi; ”Laajentuminen Pohjoismaissa on strateginen askel hybrisille. Suomi on yksi alueen avainmarkkinoista ja laajentuminen SAP:n merkittävimpien kumppanien avulla on tehokas tapa päästä uusille markkinoille. Odotamme innolla yhteistyötä Bilotin kanssa – he auttavat asiakkaita saamaan merkittävää lisäarvoa ja kilpailuetua verkkokaupparatkaisumme avulla.”

Bilotin toimitusjohtaja Mika Tanner on tyytyväinen yhteistyöhön hybrisin kanssa. ”Meillä on kaikki hybris-toimituksiin tarvittavat kyvykkyydet ja uniikki kokemuspohja SAP:n verkkokaupparatkaisujen jalkauttamisesta”.

Bilot on valmistellut hybris-yhteistyötä ja -tarjoomansa kohtaamaan asiakkaidensa vaativimmat tarpeet. Bilotin SAP eServices -tarjoomasta vastaava Mathias Hjelt luottaa huipputiimiinsä. ”Tiedämme tarkalleen mitä tarvitaan luotettavien ja joustavien verkkokaupparatkaisujen tekemiseen: maailmanluokan asiakaskokemus yhdistettynä parhaiden käytäntöjen liiketoimintaprosesseihin. Ratkaisumme tyydyttää loppukäyttäjien, myynnin johdon sekä kestävän ratkaisuarkkitehtuurin asettamat vaatimukset. Hybris on erinomainen lisäys portfolioomme ja uskon menestymiseemme SAP-asiakaskunnassa ja nyt ensi kertaa myös sen ulkopuolella. Hybris on monipuolinen ratkaisu, joka tekee SAP:n e-Commerce -tarjoomasta entistä kiinnostavamman ja kilpailukykyisemmän!”.

Lisätietoa:

Toimitusjohtaja                                                      Solution Owner, SAP e-Services

Mika Tanner                                                            Mathias Hjelt

Bilot Oy                                                                   Bilot Consulting Oy

tel. +358 40 544 0477                                    tel. +358 50 5631636

Bilot on asiakassuuntautunut ja innovatiivinen IT- palveluyritys. Haluamme edistää asiakkaidemme liiketoimintasovellusten käytettävyyttä, parantaa liiketoimintaprosesseja sekä tehostaa päätöksentekoprosessia tukevaa tiedonkulkua. Bilotin perustivat vuonna 2005 alan johtavat asiantuntijat. Olemme uranuurtaja uusien SAP- ja Microsoft-ratkaisuihin perustuvien sovellusten kehittämisessä ja niiden ensiluokkaisessa käyttöönotossa. Vuonna 2013 Bilotin liikevaihto tulee ennusteen mukaan ylittämään 15 miljoonaa euroa. Työntekijöitä yrityksessä on reilut 100. Bilot on SAP:n vuoden innovaatiokumppani. www.bilot.fi

hybris software, an SAP company, helps businesses around the globe sell more goods, services and digital content through every touchpoint, channel and device. hybris delivers OmniCommerce™: state-of-the-art master data management for commerce and unified commerce processes that give a business a single view of its customers, products and orders, and its customers a single view of the business. hybris' omni-channel software is built on a single platform, based on open standards, that is agile to support limitless innovation, efficient to drive the best TCO, and scalable and extensible to be the last commerce platform companies will ever need.  Both principal industry analyst firms rank hybris as a “leader” and list its commerce platform among the top two or three in the market. The same software is available on-premise, on-demand and managed hosted, giving merchants of all sizes maximum flexibility. Over 500 companies have chosen hybris, including global B2B sites W.W.Grainger, Rexel, General Electric, Thomson Reuters and 3M as well as consumer brands Toys“R”Us UK, Metro, Bridgestone, Levi's, Nikon, Galeries Lafayette, Migros, Nespresso and Lufthansa. hybris is the future of commerce™. For more information, visit www.hybris.com

Avainsanat: