TERVETULOA kuulemaan Suomen 1. CDO-barometrin tulokset 18.1.2017!

Ovatko digitalisaation johtajat yritystensä johtoryhmässä? Mikä on heidän prioriteettinsa tällä hetkellä? Mitkä teknologiat ovat relevantteja nyt? Mikä jarruttaa heidän ajamaansa kehitystä?

Hyvät median edustajat

Tutkimme marraskuussa 2016, keitä Suomen digitalisaation johtajat, Chief Digital Officerit, ovat, millaisessa asemassa he ovat ja mitä he ajattelevat haasteistaan. Nyt ensi kertaa tehdystä tutkimuksesta tulee vuosittainen barometri, joka mittaa digitaalisaation kehittymistä Suomessa sen edelläkävijöiden kautta.

Olette lämpimästi tervetulleita 18.1.2017 Töölön Korjaamolle lounastilaisuuteen, jossa saatte kuulla tutkimustulokset ensimmäisenä.

Voitte valita joko lyhyemmän katsauksen tuloksiin aamulla, tai osallistua lounastilaisuuteen, jossa on mahdollisuus tavata tutkimuksen kohderyhmää eli Suomen digitalisaation johtajia. Mukana myös Tuomas Kyrö ja Googlen maajohtaja Antti Järvinen!

Jos osallistutte lounastilaisuuteen, pyydämme teitä ilmoittautumaan osoitteeseen terhi.jaakkola@bilot.fi Aamukahveille ei tarvitse ilmoittautua.

AGENDA 24.1.2017

Keskiviikkona 18.1.2017 Korjaamon Vintti-tila, Töölönkatu 51 A-B, 00250 Helsinki

8.15 - 9.00 Median omat aamukahvit: CDO-barometrin tulokset - Mika Tanner, Toimitusjohtaja, Bilot

Lounastilaisuus

9.30 - 9.40   Tervetuloa, Mika Tanner, Toimitusjohtaja, Bilot

9.40 - 10.00 Tuntemattomilla vesillä, Meriseikkailija Kari ”Ruffe” Nurmi kertoo, miten valmistaudutaan matkoille, jollaisia kukaan ei ole aikaisemmin tehnyt.

10.10 - 10.40 CDO-barometrin tulokset, Mika Tanner ja Mathias Hjelt, Bilot

10.40 - 11.20 DigiviisaatTuomas ’Mielensäpahoittaja’ Kyrö ja Googlen Suomen maajohtaja Antti Järvinen pureutuvat barometrin tuloksiin.

11.20 - 12.00 Lounas

Lämpimästi tervetuloa!

Toivottaa,

Bilot Oy