Vahva kasvu jatkuu – Kristiina Sarén Bilotin myyntijohtajaksi

Report this content

Kasvuvauhdissa oleva Bilot vahvistaa organisaatiotaan raudanlujalla B2B-myynnin ja myynnin johtamisen ammattilaisella ja nimittää 1.8. alkaen myyntijohtajaksi Kristiina Sarénin. Kristiinan päävastuualueita Bilotilla ovat uusasiakashankinta ja myynti, minkä lisäksi hän osallistuu myynnin kehittämiseen. Kristiina siirtyy Bilotille EVRY Business Solutionista.

Kristiina on työskennellyt viimeiset seitsemän vuotta SAP- ja Microsoft-toiminnanohjausjärjestelmien myynnissä ja palvelutuotannossa. EVRY Business Solutionissa hän vastasi Microsoft Dynamics AX -liiketoiminnasta. Tätä ennen hän on työskennellyt SAP Finlandin Suomen ja Baltian SME liiketoiminnan myyntijohtajana, pohjoismaisen IT-palvelutoimittaja Ementorin Suomen myynnin vetäjänä ja IT-ulkoistupalvelujen myynnissä Novo Groupissa.

Kristiinan kokemus ja monipuolinen osaaminen merkitsevät Bilotille paljon. ”Kristiina on avoin, positiivinen ja tuloshakuinen eli kaikkea sitä, mistä ainutlaatuinen, asiakkaidemmekin arvostama reilu tekemisen meininki – Bilot-henki – syntyy ”, sanoo toimitusjohtaja Mika Tanner.

Lisätietoja:

Mika Tanner

Bilot Consulting Oy

puh. 040 544 0477

Ismo Piispa

Bilot Concept Oy

puh. 050 301 2514

Bilot on asiakassuuntautunut ja innovatiivinen IT- palveluyritys. Haluamme edistää asiakkaidemme liiketoimintasovellusten käytettävyyttä, parantaa liiketoimintaprosesseja sekä tehostaa päätöksentekoprosessia tukevaa tiedonkulkua. Bilotin perustivat vuonna 2005 alan johtavat asiantuntijat – olemme uranuurtaja uusien SAP- ja Microsoft-ratkaisuihin perustuvien sovellusten kehittämisessä ja niiden ensiluokkaisessa käyttöönotossa. Vuonna 2011 Bilotin liikevaihto oli 9,1 miljoonaa euroa. Työntekijöitä yrityksessä on noin 70. www.bilot.fi