Bilot Oyj: Muutoksia Bilot Oyj:n johtoryhmässä

Bilot Oyj Yhtiötiedote 28.9.2020 kello 16.00

Bilot Oyj:n johtoryhmään on valittu uudeksi henkilöstöjohtajaksi kasvatustieteiden maisteri Mari Kuha, joka aloittaa yhtiössä 26.11.2020. Kuhalla on pitkä ura henkilöstöhallinnon johtotehtävissä informaatioteknologia-alalla pörssi- ja kasvuyrityksissä. Hän on johtanut sekä orgaanisten että epäorgaanisten kasvustrategioiden toimeenpanoa ja vastannut henkilöstöhallinnon prosessien sekä organisaatiokulttuurin kehittämisestä.

”Bilotin on määrä kasvaa voimakkaasti sekä orgaanisesti että yritysostoin. Mari tuo tullessaan kokemusta ja rutiinia varmistamaan, että meillä on kaikki edellytykset toteuttaa kasvustrategiaamme myös henkilöstöjohtamisessa,” kommentoi yhtiön toimitusjohtaja Mika Tanner.

”On hienoa päästä osaksi tätä porukkaa. Uskon, että kokemukseni tukee hyvin Bilotin kasvua. Minua sytyttää erityisesti kasvun tuoma tarve yrityksen kehittämiseen,” toteaa Mari Kuha.

Mari Kuha siirtyy Bilotille KONE Oyj:n palveluksesta. Bilot Oyj:n nykyinen henkilöstöjohtaja Sini Sittnikow siirtyy yhtiön sisällä muihin henkilöstöhallinnon vastuutehtäviin.

puh.

Bilot Oyj on suomalainen ohjelmisto- ja IT-palveluyhtiö, joka luo yrityksille strategista kilpailuetua rakentamalla ylivertaista digitaalista asiakaskokemusta. Bilot tarjoaa asiakkailleen kattavan valikoiman digitaalisia palveluita ja ratkaisuita asiakaspolun eri vaiheisiin sekä tekoälyä ja analytiikkaa valjastavia älykkäitä myynnin ja markkinoinnin työkaluja. Yhtiöllä on tunnustettua huippuosaamista ja Suomessa merkittävä markkina-asema johtavissa ohjelmistoalustoissa ja keskeisissä teknologiaekosysteemeissä (mm. SAP ja Microsoft) sekä niiden integroinnissa saumattomaksi osaksi asiakkaiden liiketoimintaa. Bilot syntyi vuonna 2005 halusta luoda alan paras työpaikka parhaille osaajille. Bilotilla on noin 140 työntekijää Suomessa, Ruotsissa ja Puolassa. Vuonna 2019 Bilot-konsernin liikevaihto oli noin 18,5 miljoonaa euroa ja liikevoitto ilman liikearvon poistoja (EBITA) noin 1,7 miljoonaa euroa.