Muutoksia Bilot Oyj:n johtoryhmässä

Bilot Oyj Yhtiötiedote 29.10.2021 kello 14.00
Sisäpiiritieto

Bilot Oyj tiedotti 29.9.2021 ostavansa digitaalisen liiketoiminnan strategioihin ja palvelumuotoiluun keskittyvän asiantuntijayritys Motley Agency Oy:n koko osakekannan. Bilot tiedotti yrityskaupan täytäntöönpanosta tänään 29.10.2021.

Yrityskaupan täytäntöönpanon seurauksena yhtiön johtoryhmän kokoonpano muuttuu 1.11.2021 seuraavasti:

Motley Agency Oy:n toimitusjohtaja Jens Krogell on nimitetty uutena jäsenenä Bilotin johtoryhmään vastuualueenaan Motleyn liiketoiminta.

Johtoryhmän muodostavat 1.11.2021 alkaen:

• Ville Himberg, toimitusjohtaja
  • Mikko Marttinen, talousjohtaja
  • Mari Kuha, henkilöstöjohtaja
  • Riku Kärkkäinen, liiketoimintajohtaja (Customer Experience)
  • Vesa Niininen, liiketoimintajohtaja (Intelligent Enterprises)
  • Martti Hietalahti, liiketoimintajohtaja (Processes & Platforms)
  • Kristina Sarén, myyntijohtaja
  • Jens Krogell, liiketoimintajohtaja (Motley)

Ville Himberg
puh. +358

Bilot Oyj on suomalainen IT-palveluyhtiö, joka luo yrityksille strategista kilpailuetua kokonaisvaltaisena digitaalisen liiketoiminnan kehittäjänä. Bilot tarjoaa asiakkailleen kattavan valikoiman digitaalisia palveluita ja ratkaisuita asiakaspolun eri vaiheisiin sekä tekoälyä ja analytiikkaa valjastavia älykkäitä myynnin ja markkinoinnin työkaluja. Yhtiöllä on tunnustettua huippuosaamista ja Suomessa merkittävä markkina-asema digitaalisen kaupankäynnin strategioissa, johtavissa ohjelmistoalustoissa ja keskeisissä teknologiaekosysteemeissä (mm. SAP ja Microsoft) sekä niiden integroinnissa saumattomaksi osaksi asiakkaiden liiketoimintaa. Bilot syntyi vuonna 2005 halusta luoda alan paras työpaikka parhaille osaajille. Bilotilla on noin 260 työntekijää Suomessa, Ruotsissa ja Puolassa. Vuonna 2020 Bilot-konsernin liikevaihto oli noin 18,2 miljoonaa euroa ja liikevoitto ilman liikearvon poistoja (EBITA) noin 0,8 miljoonaa euroa.