Unilever yhteistyöhön Röllin sydän -elokuvan kanssa

Report this content

Bio Luvil aloittaa maaliskuussa 2007 vuoden kestävän yhteistyön Röllin sydän -piirroselokuvan tuotantoyhtiön MRP Matila Röhr Productionsin sekä Finnkinon kanssa.

“Bio Luvil on suomalainen brändi, joka on kehitetty suomalaisiin oloihin. Bio Luvil tuntee siis hyvin suomalaiset röllimäiset olot, olemmehan pesseet suomalaisten pyykkejä yli 40 vuotta. Yhteistyö Röllin sydän -elokuvan ja Finnkinon kanssa on siksi luontevaa ja mahdollistaa leffaelämyksien tarjoamisen suomalaisten perheiden arjessa”, Harri Rantala Unileveriltä kertoo.

Röllikylän elämä sopii satumaisella tavalla suomalaisten lapsiperheiden arkeen. Rölli liikkuu ja peuhaa suomalaisten lasten tavoin paljon luonnossa ja sottaa itsensä helposti. Bio Luvil helpottaakin lapsiperheiden röllimäistä elämää.

”Yhteistyön kannalta on oleellista, että kysymys on suomalaisista
perhebrändeistä, joilla on yhteinen arvomaailma. Bio Luvil ja Rölli
istuvat hyvin yhteen. Tämäntyyppinen markkinointiyhteistyö on
kotimaiselle elokuvalle erittäin tärkeää jo näkyvyydenkin kannalta”,
toteaa tuottaja Marko Röhr MRP Matila Röhr Productions Oy:sta.

Bio Luvil –pakkauksesta leffaetuja

Bio Luvil- pesujauhepakkauksista löytyy maaliskuusta lähtien leffamerkkejä, joita voi hyödyntää Finnkino teattereissa kautta maan. Ensimmäisellä merkillä saa Bio Luvil leffakortin, johon voi seuraavilla merkeillä ladata normaalia edullisempia lippupaketteja ja muita etuja. Kampanja on voimassa 1.4.2007 lähtien ja jatkuu ensi vuoteen asti.

Rölli kiertueella ympäri Suomen 16.3. alkaen

Kampanjavuoden aikana Bio Luvil järjestää röllimäisiä tempauksia noin 30 eri paikkakunnalla, joissa Rölli vierailee. Röllin voi tavata Citymarketeissa esimerkiksi Tampereella, Lappeenrannassa, Porvoossa tai Keminmaalla, Helsingissä, Vantaalla sekä Oulussa maalis- ja huhtikuun aikana. Lapsilla on tapahtumapaikoilla mahdollisuus valokuvata itsensä ilmaiseksi Röllin kanssa.

Bio Luvil on tehnyt suomalaisten lapsiperheiden avuksi Röllin pesuoppaan, jonka lähetämme tässä tiedotteen mukana myös sinulle helpottamaan pyykinpesua.

Röllin sydän elokuvan yhteistyössä on mukana myös Flora, jonka Rölli-kampanja alkaa syksyllä 2007.

Tarkemmin kampanjaetuihin ja Röllin kiertueen aikatauluihin voi tutustua osoitteissa www.bioluvil.fi, www.finnkino.fi ja www.rollinsydan.com

Röllin sydän elokuvan ensi-ilta on 14.12.2007

Röllin sydän on kokoillan animaatioelokuva, jossa Rölli nähdään ensi kertaa piirroshahmona. Pekka Lehtosaaren ohjaama ja käsikirjoittama elokuva saa ensi-iltansa jouluna 2007 ja parhaillaan elokuvan parissa työskentelee yli 100 animaattoria. Kyseessä on klassinen, käsin piirretty animaatio, jossa Rölli ystävineen joutuu unohtumattomaan seikkailuun. Hahmot ja muun visuaalisen maailman on suunnitellut taiteilija Janne Kopu. Rölli-hahmon isä Allu Tuppurainen antaa äänensä myös piirros-Röllille. Elokuvan muina ääninä kuullaan Saija Lentonen, Aarre Karén, Jyrki Kovaleff, Matti Ranin ja Esa Saario. Elokuvan budjetti on 6 miljoonaa euroa. Lisätiedot elokuvasta: www.rollinsydan.com

Kuvia: http://www.vision.fi/unilever/