Biohit Groupin liikevaihtonäkymät vuodelle 2020 muuttuvat

Biohit Oyj Pörssitiedote

Koronavirus (2019-nCoV) on vaikuttanut negatiivisesti yhtiön tuotteiden kansainväliseen kysyntään ja tästä johtuen Biohit Groupin liikevaihtonäkymät vuodelle 2020 ovat muuttuneet.

Biohitin uusi arvio vuoden 2020 näkymistä:

Biohit odottaa koko vuoden 2020 liikevaihdon laskevan vuoteen 2019 verrattuna (edellisvuonna 10,1 milj. euroa).

Biohitin edellinen arvio vuoden 2020 näkymistä:

Biohit odottaa koko vuoden 2020 liikevaihdon kasvavan vuoteen 2019 verrattuna (edellisvuonna 10,1 milj. euroa).

Vuoden 2020 ensimmäisellä vuosipuoliskolla Biohitin liikevaihto tulee jäämään merkittävästi vuoden 2019 ensimmäisestä vuosipuoliskosta.

Toimitusjohtaja Semi Korpela, Biohit Oyj

www.biohithealthcare.com

Biohit Oyj on globaaleilla markkinoilla toimiva suomalainen bioteknologiayritys. Biohitin missio on "Innovating for Health” - tuotamme innovatiivisia tuotteita ja palveluita edistämään tutkimusta ja varhaista diagnostiikkaa. Biohitin pääkonttori on Helsingissä, ja tytäryhtiöt sijaitsevat Italiassa ja Iso-Britanniassa. Biohitin B-sarjan osakkeet (BIOBV) noteerataan Nasdaq Helsingin Small cap/Terveydenhuolto-ryhmässä. www.biohithealthcare.com