Biohit Oyj - Johdon liiketoimet

Biohit Oyj - Johdon liiketoimet, 3.3.2017 klo 11:00 paikallista aikaa (EET)

Ilmoitusvelvollinen
Nimi: Korpela, Semi
Asema: Toimitusjohtaja

Ensimmäinen ilmoitus
Viitenumero: 74370089ATTSNBXJVT29_20170302113238_1

Liikkeeseenlaskija
Nimi: Biohit Oyj
LEI: 74370089ATTSNBXJVT29

Liiketoimien yksityiskohtaiset tiedot
Liiketoimen päivämäärä: 2017-03-01
Kauppapaikka: NASDAQ HELSINKI LTD (XHEL)
Liiketoimen luonne: Hankinta

Instrumentti: Osake
ISIN: FI0009005482

Volyymi: 1240
Yksikköhinta: 5,29000 Euro

Liiketoimien yhdistetyt tiedot
Volyymi: 1240
Keskihinta: 5.29000 Euro

Biohit Oyj on globaaleilla markkinoilla toimiva suomalainen bioteknologiayritys. Biohitin missio on "Innovating for Health” - tuotamme innovatiivisia tuotteita ja palveluita edistämään tutkimusta ja varhaista diagnostiikkaa. Biohitin pääkonttori on Helsingissä, ja tytäryhtiöt sijaitsevat Italiassa ja Iso-Britanniassa. Biohitin B-sarjan osakkeet (BIOBV) noteerataan Nasdaq Helsingin Small cap/Terveydenhuolto-ryhmässä.www.biohit.fi