Biohit Oyj - Johdon liiketoimet

Biohit Oyj - Johdon liiketoimet, 1.3.2017 klo 16:35 paikallista aikaa (EET)

Ilmoitusvelvollinen
Nimi: Interlab Oy Oikeushenkilö
Asema: Lähipiiriin kuuluva henkilö

Liikkeeseenlaskijassa johtotehtävissä toimiva henkilö
Nimi: Suovaniemi, Osmo
Asema: Hallituksen jäsen/varajäsen

Ensimmäinen ilmoitus
Viitenumero: 74370089ATTSNBXJVT29_20170301161015_1

Liikkeeseenlaskija
Nimi: Biohit Oyj
LEI: 74370089ATTSNBXJVT29

Liiketoimien yksityiskohtaiset tiedot
Liiketoimen päivämäärä: 2017-02-22
Kauppapaikka: NASDAQ HELSINKI LTD (XHEL)
Liiketoimen luonne: Lainaksi antaminen
Lisätiedot:
  Liiketoimi liittyy osakeoptio-ohjelman toteuttamiseen

Instrumentti: Osake
ISIN: FI0009005482

Volyymi: 130000
Yksikköhinta: 0,00000 Ei sovellu

Liiketoimien yhdistetyt tiedot
Volyymi: 130000
Keskihinta: 0.00000 Ei sovellu

Biohit Oyj on globaaleilla markkinoilla toimiva suomalainen bioteknologiayritys. Biohitin missio on "Innovating for Health” - tuotamme innovatiivisia tuotteita ja palveluita edistämään tutkimusta ja varhaista diagnostiikkaa. Biohitin pääkonttori on Helsingissä, ja tytäryhtiöt sijaitsevat Italiassa ja Iso-Britanniassa. Biohitin B-sarjan osakkeet (BIOBV) noteerataan Nasdaq Helsingin Small cap/Terveydenhuolto-ryhmässä.www.biohit.fi