Biohit Oyj avaa verkkokaupan EU-alueen toimituksille

Biohit Oyj lehdistötiedote 30.4.2014 klo 15:20 paikallista aikaa (EEST)

Biohit Oyj avaa verkkokaupan EU-alueen toimituksille myös Suomen ulkopuolella. Kauppa löytyy osoitteesta www.biohitshop.com.

Acetium®-kapseli ja -imeskelytabletti ovat ainoat markkinoilla olevat valmisteet, jotka voivat huomattavasti vähentää altistumista syöpää aiheuttavalle asetaldehydille.

Acetium-kapselit ovat henkilöille, joilla on hapoton tai matalahappoinen maha, joka johtuu esimerkiksi mahalaukun limakalvon surkastumasta (atrofinen gastriitti) tai haponestolääkkeiden pitkäaikaiskäytöstä. Biohit on käynnistänyt kaksi migreenityyppisten päänsärkykohtausten estämiseen tähtäävää tutkimusta tutkimusvalmisteena Acetium®-kapseli .

Acetium®-imeskelytabletti poistaa yli 90 prosenttia tupakoinnin aikana sylkeen liukenevasta asetaldehydista ja voi mahdollisesta auttaa tupakoinnin lopettamiseen. Biohit on käynnistänyt tupakoinnin lopettamiseen tähtäävän tutkimuksen tutkimusvalmisteena Acetium®-imeskelytabletti.

Toimitusjohtaja Semi Korpela, Biohit Oyj: ”Kansainvälinen verkkokauppamme aukeaa nyt ja tuotteet ovat tilattavissa myös mobiilisti.”

Tiedote kahdesta migreenityyppisten päänsärkykohtausten estämiseen tähtäävästä tutkimuksesta: http://www.biohithealthcare.com/fi/feed/news/185/biohit-oyj-kaynnistaa-kaksi-migreenityyppisten-paansarkykohtausten-estamiseen-tahtaavaa-tutkimusta-tutkimusvalmisteena-acetium-kapseli

Tiedote tupakoinnin lopettamiseen tähtäävästä tutkimuksesta: http://www.biohithealthcare.com/fi/feed/news/168/biohit-oyj-kaynnistaa-tupakoinnin-lopettamiseen-tahtaavan-tutkimuksen-tutkimusvalmisteena-acetium-imeskelytabletti

Testaa asetaldehydialtistuksesi osoitteessa www.acetium.fi/testi

Biohit Oyj on globaaleilla markkinoilla toimiva suomalainen bioteknologiayritys. Biohitin missio on "Innovating for Health” - tuotamme innovatiivisia tuotteita ja palveluita edistämään tutkimusta ja varhaista diagnostiikkaa. Biohitin pääkonttori on Helsingissä, ja tytäryhtiöt sijaitsevat Italiassa ja Iso-Britanniassa. Biohitin B-sarjan osakkeet (BIOBV) noteerataan NASDAQ OMX Helsinki Oy:n Small cap/Terveydenhuolto-ryhmässä. www.biohit.fi