Biohit Oyj muuttaa taloudellista tiedottamistaan – yhtiö julkaisee jatkossa talouskatsauksen kahdesti vuodessa

Biohit Oyj pörssitiedote 17.12.2015 klo 15:30 paikallista aikaa (EET)

Biohit Oyj:n hallitus on päättänyt vuoden päätöskokouksessaan, että yhtiö muuttaa taloudellisen tiedottamisen aikatauluaan vuoden 2016 alusta lähtien. Jatkossa Biohit Oyj julkaisee talouskatsauksen kaksi kertaa vuodessa. Tämä on muutos aiemmin julkaistuun aikatauluun (4.12.2015 Biohitin taloudellinen tiedottaminen ja yhtiökokous vuonna 2016).

Biohit Oyj julkaisee vuonna 2016 seuraavat talouskatsaukset ja vuosikertomuksen:

• Tilinpäätöstiedote 2015 torstaina 25.2.2016 klo 9:30
  • Vuosikertomus, joka sisältää tilinpäätöksen vuodelta 2015 ja hallituksen toimintakertomuksen, arviolta viikolla 12
  • Puolivuotiskatsaus tammi-kesäkuu 2016 (Q2) torstaina 18.8.2016 klo 9:30

Päätös perustuu 26.11.2015 voimaantulleeseen arvopaperimarkkinalain muutokseen, jonka myötä pörssiyhtiöillä ei ole enää velvollisuutta julkistaa osavuosikatsausta tilikauden kolmelta ja yhdeksältä kuukaudelta.

Biohit Oyj on globaaleilla markkinoilla toimiva suomalainen bioteknologiayritys. Biohitin missio on "Innovating for Health” - tuotamme innovatiivisia tuotteita ja palveluita edistämään tutkimusta ja varhaista diagnostiikkaa. Biohitin pääkonttori on Helsingissä, ja tytäryhtiöt sijaitsevat Italiassa ja Iso-Britanniassa. Biohitin B-sarjan osakkeet (BIOBV) noteerataan Nasdaq Helsingin Small cap/Terveydenhuolto-ryhmässä. www.biohit.fi