Biohit Oyj:n pörssitiedote 31.5.2018 klo 09:30 paikallista aikaa (EEST).

Yhtiö on 13.4. tiedottanut Biohit Oyj:n omistuspohjan mahdollisesta laajenemisesta.

Mahdollisen osakekaupan myötä Biohit Oyj:n yhteistyökumppani Biohit Healthcare (Hefei) Co. Ltd ostaa Osmo Suovaniemeltä, hänen perheeltään ja heidän omistuksessaan olevalta Interlab Oy:ltä Biohit Oyj:n A-osakkeita ja noteerattuja B-osakkeita.

Kauppa odottaa Kiinasta viranomaishyväksyntää rahavarojen siirrolle ja se on tarkoitus toteuttaa kesäkuun aikana aiemmin ilmoitetun toukokuun sijaan.

Toimitusjohtaja Semi Korpela, Biohit Oyj
p. +358 9 773 861
investor.relations@biohit.fi, www.biohit.fi

Biohit Oyj on globaaleilla markkinoilla toimiva suomalainen bioteknologiayritys. Biohitin missio on ”Innovating for Health” – tuotamme innovatiivisia tuotteita ja palveluita edistämään tutkimusta ja varhaista diagnostiikkaa. Biohitin pääkonttori on Helsingissä, ja tytäryhtiöt sijaitsevat Italiassa ja Iso-Britanniassa.