Biohit Oyj:n yhtiökokous 2020

Biohit Oyj Pörssitiedote

Biohit suhtautuu terveyttä edistävänä yhtiönä koronavirukseen erittäin vakavasti ja on tilanteen kehittymisen ja Suomen hallituksen linjausten seurauksena päättänyt kutsua koolle varsinaisen yhtiökokouksen vasta siinä vaiheessa, kun koronavirus ei enää aiheuta riskiä yhtiökokoukseen osallistuvien terveydelle.

Helsingissä 27. maaliskuuta 2020

Biohit Oyj

Semi Korpela

Biohit Oyj on globaaleilla markkinoilla toimiva suomalainen bioteknologiayritys. Biohitin missio on "Innovating for Health” - tuotamme innovatiivisia tuotteita ja palveluita edistämään tutkimusta ja varhaista diagnostiikkaa. Biohitin pääkonttori on Helsingissä, ja tytäryhtiöt sijaitsevat Italiassa ja Iso-Britanniassa. Biohitin B-sarjan osakkeet (BIOBV) noteerataan Nasdaq Helsingin Small cap/Terveydenhuolto-ryhmässä. www.biohit.fi