Biohit Oyj Tulosjulkistamisajankohdat, Biohitin taloudellinen tiedottaminen ja yhtiökokous vuonna 2020

Biohit Oyj Tulosjulkistamisajankohdat 29.11.2019 klo 16:00 paikallista aikaa (EET)

• Biohit Oyj julkaisee tilinpäätöstiedotteensa vuodelta 2019 keskiviikkona 19.2.2020 klo 9:30.
  • Vuosikertomus, joka sisältää tilinpäätöksen vuodelta 2019 ja hallituksen toimintakertomuksen, julkaistaan arviolta viikolla 13.
  • Biohit Oyj:n varsinainen yhtiökokous on suunniteltu pidettäväksi keskiviikkona 22.4.2020 klo 17:00. Hallitus kutsuu yhtiökokouksen koolle myöhemmin.
  • Puolivuosikatsaus tammi-kesäkuu (H1) 2020 keskiviikkona 12.8.2020 klo 9:30.

Julkistetut tuloskatsaukset ja muut pörssitiedotteet ovat luettavissa Biohitin internetsivuilta osoitteessa www.biohit.fi/sijoittajat. Niitä voi myös tilata suoraan sähköpostiin sivuilla olevan tilauslomakkeen kautta: www.biohit.fi/sijoittajat/porssitiedotteet/tilaa-tiedotteet.

Biohit Oyj on globaaleilla markkinoilla toimiva suomalainen bioteknologiayritys. Biohitin missio on "Innovating for Health” - tuotamme innovatiivisia tuotteita ja palveluita edistämään tutkimusta ja varhaista diagnostiikkaa. Biohitin pääkonttori on Helsingissä, ja tytäryhtiöt sijaitsevat Italiassa ja Iso-Britanniassa. Biohitin B-sarjan osakkeet (BIOBV) noteerataan Nasdaq Helsingin Small cap/Terveydenhuolto-ryhmässä. www.biohit.fi