Biohitin liiketoimintajohtaja Lea Paloheimo jää eläkkeelle

Biohit Oyj 31.01.2019 12:00

Biohitin johtoryhmän jäsen liiketoimintajohtaja Lea Paloheimo jää suunnitellusti eläkkeelle 31.tammikuuta 2019. Lea Paloheimo on ollut yhtiön palveluksessa vuodesta 2001.

”Haluan kiittää Leaa erinomaisesta työstä useissa eri tehtävissä Biohitissä näiden vuosien aikana”, sanoo Biohitin toimitusjohtaja Semi Korpela.”

Biohit Oyj on globaaleilla markkinoilla toimiva suomalainen bioteknologiayritys. Biohitin missio on "Innovating for Health” - tuotamme innovatiivisia tuotteita ja palveluita edistämään tutkimusta ja varhaista diagnostiikkaa. Biohitin pääkonttori on Helsingissä, ja tytäryhtiöt sijaitsevat Italiassa ja Iso-Britanniassa. Biohitin B-sarjan osakkeet (BIOBV) noteerataan NASDAQ OMX Helsinki Oy:n Small cap/Terveydenhuolto-ryhmässä. www.biohit.fi