Biohitin taloudellinen tiedottaminen ja yhtiökokous vuonna 2013

Biohit julkaisee tilinpäätöksensä vuodelta 2012 keskiviikkona 27.2.2013 klo 9:30.

Biohit Oyj:n varsinainen yhtiökokous on suunniteltu pidettäväksi maanantaina 8.4.2013 klo 15 Helsingissä. Yhtiökokouksen kutsuu myöhemmin koolle yhtiön hallitus.

Yhtiö julkaisee vuonna 2013 kolme osavuotiskatsausta seuraavasti:

• Osavuosikatsaus tammi-maaliskuu 2013 (Q1): torstaina 25.4.2013 klo 9:30.
  • Osavuosikatsaus tammi-kesäkuu 2013 (Q2): torstaina 8.8.2013 klo 9:30.
  • Osavuosikatsaus tammi-syyskuu 2013 (Q3): torstaina 24.10.2013 klo 9:30.

Julkistetut tuloskatsaukset ja muut pörssitiedotteet ovat luettavissa Biohitin internetsivuilta osoitteessa www.biohit.fi/sijoittajat. Niitä voi myös tilata suoraan sähköpostiin sivuilla olevan tilauslomakkeen kautta.

toimitusjohtaja Semi Korpela
puh. +358 9 773 861
semi.korpela@biohit.fi

Biohit Oyj on vuonna 1988 perustettu globaaleilla markkinoilla toimiva suomalainen bioteknologiayritys. Biohitin missio on "Innovating for Health" ja ”Cancer Prevention”. Yhtiön olemassaolon tarkoitus on ottaa yhteiskuntavastuuta ja tuottaa lääketieteen, tutkimuslaitosten ja teollisuuden käyttöön innovaatioita, uusia teknologioita ja analyysijärjestelmiä, joiden avulla voidaan edistää tutkimusta ja diagnostiikkaa sekä parantaa ihmisten elämisen laatua ennaltaehkäisemällä sairauksia, inhimillistä kärsimystä ja taloudellisia menetyksiä. Voimakkaasti yhteiskuntavastuuta ottavana yrityksenä tehtävämme on myös innovoida ja kehittää tuotteidemme ja palvelujemme markkinointia ja saatavuutta. Biohitin pääkonttori on Helsingissä, ja tytäryhtiöt sijaitsevat Kiinassa ja Iso-Britanniassa. Biohitin B-sarjan osakkeet (BIOBV) on vuodesta 1999 noteerattu NASDAQ OMX Helsinki Oy:n Small cap/Terveydenhuolto-ryhmässä.