Biohitin taloudellinen tiedottaminen ja yhtiökokous vuonna 2019

Biohit Oyj Tulosjulkistamisajankohdat

30.11.2018 klo 14.45 paikallista aikaa (EET)

• Biohit Oyj julkaisee tilinpäätöstiedotteensa vuodelta 2018 keskiviikkona 20.2.2019 klo 9.30.
  • Vuosikertomus, joka sisältää tilinpäätöksen vuodelta 2018 ja hallituksen toimintakertomuksen, julkaistaan arviolta viikolla 13.
  • Biohit Oyj:n varsinainen yhtiökokous on suunniteltu pidettäväksi keskiviikkona 24.4.2019 klo 17.00. Hallitus kutsuu yhtiökokouksen koolle myöhemmin.
  • Puolivuosikatsaus tammi-kesäkuu (H1) 2019 keskiviikkona 14.8.2019 klo 9.30.

Julkistetut tuloskatsaukset ja muut pörssitiedotteet ovat luettavissa Biohitin internetsivuilta osoitteessa www.biohit.fi/sijoittajat. Niitä voi myös tilata suoraan sähköpostiin sivuilla olevan tilauslomakkeen kautta: www.biohit.fi/sijoittajat/porssitiedotteet/tilaa-tiedotteet.

Biohit Oyj on globaaleilla markkinoilla toimiva suomalainen bioteknologiayritys. Biohitin missio on "Innovating for Health” - tuotamme innovatiivisia tuotteita ja palveluita edistämään tutkimusta ja varhaista diagnostiikkaa. Biohitin pääkonttori on Helsingissä, ja tytäryhtiöt sijaitsevat Italiassa ja Iso-Britanniassa. Biohitin B-sarjan osakkeet (BIOBV) noteerataan Nasdaq Helsingin Small cap/Terveydenhuolto-ryhmässä. www.biohit.fi