Biohitin YT-neuvottelut ovat päättyneet

Biohit Oyj pörssitiedote 1.10.2012, klo 12:00

Biohitin syyskuussa 2012 aloittamat yhteistoimintaneuvottelut on tänään saatu päätökseen. Neuvottelujen tuloksena yhtiö on päättänyt toteuttaa säästötoimia, toimenkuvien muutoksia ja henkilöstöön liittyviä kustannussäästöjä irtisanomalla kaksi henkilöä. Yhteistoimintaneuvotteluissa ja niiden aikana päätettyjen säästötoimenpiteiden vaikutus vuositasolla on EUR 310.000.  ”Kiitän henkilöstön edustajia heidän rakentavasta panoksestaan yhteistoimintaneuvotteluissa”, sanoo Biohit Oyj:n toimitusjohtaja Semi Korpela.

Biohit tarjoaa uudelleensijoittumispalveluita työntekijöille joiden työsuhde päättyy.

Yhteystiedot:

Semi Korpela, KTM, toimitusjohtaja

Biohit Oyj, puh: 09 773 861, semi.korpela@biohit.fi

Biohit Oyj on vuonna 1988 perustettu globaaleilla markkinoilla toimiva suomalainen bioteknologiayritys. Biohitin missio on  "Innovating for Health" ja ”Cancer Prevention”. Yhtiön olemassaolon tarkoitus on ottaa yhteiskuntavastuuta ja tuottaa lääketieteen, tutkimuslaitosten ja teollisuuden käyttöön innovaatioita, uusia teknologioita ja analyysijärjestelmiä, joiden avulla voidaan edistää tutkimusta ja diagnostiikkaa sekä parantaa ihmisten elämisen laatua ennaltaehkäisemällä sairauksia, inhimillistä kärsimystä ja taloudellisia menetyksiä. Tehtävämme on myös innovoida ja kehittää tuotteidemme ja palvelujemme markkinointia ja saatavuutta. www.biohithealthcare.com