GastroPanelin validointiprojekti Dynex-automaatille on valmistunut

Biohit Oyj pörssitiedote 14.4.2014 klo 10:00 paikallista aikaa (EET)

GastroPanelin validointiprojekti Dynex Technologies:n DS2 – ELISA automaatille on valmis.  DS2:n käyttäjät voivat nyt ajaa GastroPanel – testin Biohitin validoiman protokollan mukaisesti. Dynex DS2 – automaatteja on toimitettu maailmalle yli 1000 kappaletta.

Dynexin automaattinen ELISA-analysaattori edistää GastroPanelin saatavuutta ja käytettävyyttä. Integroidun järjestelmäkokonaisuuden avulla pienet ja keskisuuret laboratoriot pystyvät ottamaan GastroPanelin palveluvalikoimaansa vaivattomasti ja kustannustehokkaasti.

Biohit Oyj on globaaleilla markkinoilla toimiva suomalainen bioteknologiayritys. Biohitin missio on "Innovating for Health” - tuotamme innovatiivisia tuotteita ja palveluita edistämään tutkimusta ja varhaista diagnostiikkaa. Biohitin pääkonttori on Helsingissä, ja tytäryhtiöt sijaitsevat Italiassa ja Iso-Britanniassa. Biohitin B-sarjan osakkeet (BIOBV) noteerataan NASDAQ OMX Helsinki Oy:n Small cap/Terveydenhuolto-ryhmässä. www.biohit.fi

Dynex Technologies lyhyesti

Dynex (www.dynextechnologies.com) on mikrolevyteknologian edelläkävijä jo 40 vuoden ajalta, jonka aikana se on tuottanut markkinoille mullistavia ja alansa parhaita järjestelmiä, kuten 4-levyn DSX ® ja DS2 ®-automaatit. Dynex suunnittelee jokaisen tuotteensa vastaamaan kliinisten tutkijoiden, biolääketieteen ja lääkekehityksen tiukkoja sovellusvaatimuksia. Dynex on perustetty Chantillyssä, Virginiassa Yhdysvalloissa, minkä lisäksi yhtiöllä on toimipiste Hongkongissa ja tytäryhtiöt Saksassa sekä Isossa-Britanniassa. Dynex markkinoi tuotteitaan maailmanlaajuisesti. Dynex Technologies on ISO13485: 2003 -rekisteröity ja FDA rekisteröity laatujärjestelmään, joka on yhteensopiva US FDA 21CFR820 -ohjeistoon.