Migreenitutkimuksen tulokset siirtyvät aiemmin raportoidusta

Biohit Oyj pörssitiedote

07.09.2018 klo 15:00 paikallista aikaa (EET)

Biohitin puolivuosikatsauksen (H1 2018) yhteydessä raportoima migreenitutkimuksen tulosten valmistumisaikataulu viivästyy aiemmin raportoidusta syksystä 2018. Viron tutkimuskeskusten potilasrekrytoinneissa on ilmennyt  odottamattomia viiveitä tutkimukseen soveltuvien potilaiden löytämisessä, jonka vuoksi tutkimustulosten lopullinen valmistuminen siirtyy vuoden 2019 ensimmäiselle raportointikaudelle.

Biohit Oyj on globaaleilla markkinoilla toimiva suomalainen bioteknologiayritys. Biohitin missio on "Innovating for Health” - tuotamme innovatiivisia tuotteita ja palveluita edistämään tutkimusta ja varhaista diagnostiikkaa. Biohitin pääkonttori on Helsingissä, ja tytäryhtiöt sijaitsevat Italiassa ja Iso-Britanniassa. Biohitin B-sarjan osakkeet (BIOBV) noteerataan NASDAQ OMX Helsinki Oy:n Small cap/Terveydenhuolto-ryhmässä. www.biohit.fi