Muutoksia Biohit Oyj:n johtoryhmässä

Biohit Oyj, Pörssitiedote, 30.4.2018 11:00 paikallista aikaa (EET)

KTM Jukka Kainulainen (s. 1982) on nimitetty talousjohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi Biohit Oyj konserniin 1. elokuuta alkaen. Kainulaisen vastuualueisiin kuuluu lisäksi henkilöstöhallinto ja IT. Kainulainen raportoi toimitusjohtaja Semi Korpelalle. Kainulainen liittyy Biohit Oyj:hin CGI:ltä jossa hän on työskennellyt Business Controllerina vastaten Welfare and Local Government ja Central Government liiketoimintayksiköistä. Ennen CGI:tä Kainulainen on työskennellyt erilaisissa talousjohdon ja Controller tehtävissä Affectolla, Capgeminillä ja Tiedossa.

Biohit Oyj on globaaleilla markkinoilla toimiva suomalainen bioteknologiayritys. Biohitin missio on "Innovating for Health” - tuotamme innovatiivisia tuotteita ja palveluita edistämään tutkimusta ja varhaista diagnostiikkaa. Biohitin pääkonttori on Helsingissä, ja tytäryhtiöt sijaitsevat Italiassa ja Iso-Britanniassa. Biohitin B-sarjan osakkeet (BIOBV) noteerataan Nasdaq Helsingin Small cap/Terveydenhuolto-ryhmässä. www.biohit.fi