Muutoksia Biohit Oyj:n johtoryhmässä

Biohit Oyj pörssitiedote 19.2.2018 klo 9:30 paikallista aikaa (EEST)

Biohit Oyj:n talousjohtaja Niklas Nordström siirtyy toisen yhtiön palvelukseen. Uuden talousjohtajan etsintä on käynnissä.

Talousjohtajan tehtäviä hoitaa toistaiseksi oman toimensa ohella toimitusjohtaja.

Biohit Oyj on globaaleilla markkinoilla toimiva suomalainen bioteknologiayritys. Biohitin missio on "Innovating for Health” - tuotamme innovatiivisia tuotteita ja palveluita edistämään tutkimusta ja varhaista diagnostiikkaa. Biohitin pääkonttori on Helsingissä, ja tytäryhtiöt sijaitsevat Italiassa ja Iso-Britanniassa. Biohitin B-sarjan osakkeet (BIOBV) noteerataan Nasdaq Helsingin Small cap /Terveydenhuolto-ryhmässä. www.biohit.fi