Muutoksia Biohit Oyj:n johtoryhmässä

Biohit Oyj pörssitiedote 5.7.2016 klo 09:30 paikallista aikaa (EEST)

Diplomi-insinööri, Daniela Söderström (s. 1987) on nimitetty Biohit Oyj:n laatu- ja rekisteröintijohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi 5.7.2016 alkaen. Hän on työskennellyt Biohit Oyj:ssa vuodesta 2014 lähtien. Uudessa tehtävässään hän raportoi toimitusjohtaja Semi Korpelalle.

Biohit Oyj on globaaleilla markkinoilla toimiva suomalainen bioteknologiayritys. Biohitin missio on "Innovating for Health” - tuotamme innovatiivisia tuotteita ja palveluita edistämään tutkimusta ja varhaista diagnostiikkaa. Biohitin pääkonttori on Helsingissä, ja tytäryhtiöt sijaitsevat Italiassa ja Iso-Britanniassa. Biohitin B-sarjan osakkeet (BIOBV) noteerataan NASDAQ OMX Helsinki Oy:n Small cap/Terveydenhuolto-ryhmässä. www.biohit.fi