Muutos Biohitin johtoryhmässä: tuotekehitysjohtaja vaihtuu

Julkaisu 15.12.2022 klo 14:00 paikallista aikaa (EET)

Biohit Oyj:n tuotekehitysjohtaja molekyylibiologian tohtori ja dosentti Minna Mäki on irtisanoutunut yhtiön palveluksesta. Tuotekehityksestä vastaa jatkossa nykyinen tuotehallintajohtaja Panu Hendolin.

Hendolin toimi Biohitin tuotekehitys- ja tuotantojohtajana vuosina 2007-2008, sekä 2014-2017, ja palasi yhtiöön helmikuussa 2022 tuotehallintajohtajaksi. Välissä hän työskenteli tuotantojohtajana United Medix Laboratories Oy:ssä ja teknologiajohtajana Sulapac Oy:ssä. Hendolin on koulutukseltaan molekyylilääketieteen tohtori.

Toimitusjohtaja Jussi Hahtela: ”Kiitän Minna Mäkeä hänen työpanoksestaan ja isosta roolista niin tuotekehityksessä kuin regulaatioon liittyvissä tehtävissä. Toivotan hänelle onnea ja menestystä uusissa haasteissa.”

Jussi Hahtela, toimitusjohtaja, Biohit Oyj, puh. +358 50 383 5948

Biohit Oyj on globaaleilla markkinoilla toimiva suomalainen bioteknologiayritys. Biohitin missio on "Innovating for Health” - tuotamme innovatiivisia tuotteita ja palveluita edistämään tutkimusta ja varhaista diagnostiikkaa. Biohitin pääkonttori on Helsingissä, ja tytäryhtiöt sijaitsevat Italiassa ja Isossa-Britanniassa. Biohitin B-sarjan osakkeet (BIOBV) noteerataan Nasdaq Helsingin Small cap/Terveydenhuolto-ryhmässä. www.biohit.fi