UUTUUS: Biolan Simplett ‒ helppokäyttöinen kuivakäymälä

Biolan Simplett on tyylikäs kuivakäymäläuutuus loma-asunnolle. Se on helppo asentaa ja käyttää. Kiinteälle jätteelle laitteessa on erillinen sisäastia, jossa on tukevat kantosangat ja kansi. Näin tyhjentäminen onnistuu helposti ja siististi. Nesteet erotellaan jo käymälän istuinosassa.

Simplett asennetaan suoraan lattian päälle ja se soveltuu sijoitettavaksi sekä ulkokäymäläksi että asuintilojen yhteyteen. Käymälä ei vaadi toimiakseen vesi- eikä sähköliitäntää.

Tekniset tiedot

Sisäastian tilavuus                       28 l

Syvyys                                         56 cm

Leveys                                         53 cm

Korkeus                                       52 cm

Paino                                             8 kg

Kuluttajahinta noin 230 euroa.

Simplett on kaupoissa syksyllä 2016.

Lisätietoja: Biolanin tiedottaja riikka.kerttula@biolan.fi tai 040 5795 626.

Biolan on suomalainen perheyritys, jonka 45-vuotinen historia perustuu kiertotalouden luomiseen ja hyödyntämiseen. Biolanin koko liikeidea toteutetaan kestävän kehityksen ja kierrätysraaka-aineiden hyödyntämisen ehdoilla. Biolan pyrkii tuotteillaan vähentämään ihmisen aiheuttamaa ympäristökuormitusta. Biolanin nimi tulee sanoista biologinen lannoitus. Tänä päivänä tuotevalikoima kattaa kierrätysraaka-aineita hyödyntävät puutarha- ja huonekasvituotteet, kuivakäymälät, kompostorit, ympäristöystävälliset jätevesijärjestelmät, aurinkoenergiaratkaisut sekä muut ekoasumisen tuotteet. www.biolan.fi