Muutos Bittium Oyj:n johtoryhmässä: Petri Hiljanen nimitetty Bittiumin talousjohtajaksi

Muutokset hallitus/johto/tilintarkastus

Bittium Oyj:n pörssitiedote 21.3.2024 kello 14.00

Petri Hiljanen (KTM) on nimitetty Bittium Oyj:n talousjohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi 1.4.2024 alkaen. Hän raportoi tehtävässään toimitusjohtaja Johan Westermarckille. Petri Hiljanen on viimeksi toiminut Detection Technologies Oyj:n talousjohtajana ja johtoryhmän jäsenenä. Tätä aiemmin on toiminut Havatorin kehitysjohtajana sekä talousjohtajana useassa yrityksessä, muun muassa Sescalla, Pohjolan Designtalolla, Buscomilla ja Jutelilla. Tämän lisäksi hänellä on kokemusta tilintarkastajan tehtävistä Ernst & Youngilla.

Bittium Oyj:n nykyinen talousjohtaja Antti Keränen on irtisanoutunut henkilökohtaisista syistä. Keränen jatkaa yhtiön palveluksessa huhtikuun loppuun saakka varmistaakseen tehtäviensä sujuvan siirtämisen Hiljaselle.

”Haluan toivottaa Petri Hiljasen tervetulleeksi Bittiumiin ja johtoryhmään. Petrillä on vahvaa näyttöä usean kansainvälisen yhtiön taloushallinnon johtamisesta ja kehittämisestä. Samalla haluan kiittää Anttia hänen panostuksestaan ja työstään suurten muutosten läpiviennissä Bittiumilla ja toivotan hänelle menestystä tulevaisuudessa”, sanoo Bittium Oyj:n toimitusjohtaja Johan Westermarck.

Bittium Oyj:n johtoryhmän 1.4.2024 alkaen muodostavat toimitusjohtaja Johan Westermarck, talousjohtaja Petri Hiljanen, lakiasiainjohtaja Kari Jokela, viestintä- ja vastuullisuusjohtaja Karoliina Malmi, kehitysjohtaja Antti Näykki sekä liiketoimintasegmenttien johtajat Jari Inget (Engineering Services), Tommi Kangas (Defense & Security) ja Laura Kauppinen (Medical).

Oulussa, 21.3.2024

Johan Westermarck

Johan Westermarck
Puh: 040 344 2789 (konserniviestintä)