Blooball esittelee neljä uutta Blaupunktin autoradiomallia.

Report this content

Blaupunkt jatkaa pitkää perinnettään laadukkaiden, maailman suurkaupunkien mukaan nimettyjen autoradiolaitteiden valmistamisessa. Tammikuussa 2011 pohjoismainen Blaupunkt-tuotteiden jakelija Blooball AB esittelee uudet mallit Blaupunkt Atlanta 110, Madrid 210, San Francisco 310 ja Toronto 410 BT.

Blaupunkt Toronto 410 BT – Kun oikeanlaiset yhteydet ovat kaikki kaikessa!

Uuden huippumallin Toronto 410 BT myötä Blaupunktilla on nyt täydellinen sarja autoradiolaitteita, joiden avulla kaikki on mahdollista aina CD-levyjen soittamisesta MP3-tiedostojen kuuntelemiseen SD-muistikortilta tai USB-tikulta, sekä matkapuhelimen handsfreen kytkeminen autoradioon ja musiikin suoratoisto Bluetoothin kautta. Luonnollisesti kaikissa Blaupunktin malleissa on ainutlaatuinen  radiokonsepti parhaan mahdollisen radiovastaanoton saavuttamiseksi.

Valtavasti tekniikkaa olematta kuitenkaan liian teknistä

Ei tarvitse olla tekniikkanero voidakseen nauttia kaikesta siitä tekniikasta, jonka Blaupunkt on onnistunut sisällyttämään malleihinsa. Niissä kaikissa on perustoiminnot, kuten tehokas sisäänrakennettu 4x50 watin lähtöteho, Subwoofer-liitäntä, aux-liitäntä edessä ja irrotettava etupaneeli varkauksien ehkäisemiseksi.

Lisätietoja löytyy osoitteesta www.blooball.com

Lehdistöyhteyshenkilö:

Blooball AB

Andreas Hållvik

e-mail: andreas@blooball.com

Puh. +46 709 122 233

Lisätietoja ja teräväpiirtokuvia tuotteista:

e-mail: info@blooball.com

Blooball AB on pohjoismainen jakelija. Se on erikoistunut elektroniikkaan ja tietotekniikkaan aloilla, kuten autoteollisuus, kuljetusteollisuus,  materiaalinkäsittely, rakentaminen, koneenrakennus, vähittäiskauppa ja marketit. Blooball on saksalaisen Blaupunkt-laatumerkin pohjoismainen jakelija.

Blaupunkt on johtava kansainvälinen autostereoiden ja automultimedioiden, kuten autoradioiden, -kaiuttimien ja -antennien, valmistaja. Blaupunktin pääkonttori sijaitsee Saksan Hildesheimissa.

Avainsanat: