Blue1 avaa Kööpenhaminasta myös Ivaloon

Blue1:n vahvistaessa asemaansa Suomen markkinoilla siirtämällä liikenteensä painopistettä Pohjolaan, avautuu joulukuussa 2012 myös kauan kaivattu uusi reitti Kööpenhamina-Ivalo.
Tänä vuonna Blue1on jo avannut reitit Tukholmasta Poriin, Kokkolaan ja Ouluun sekä Kööpenhaminasta Ouluun ja Vaasaan ja kesäkuun alusta myös Lappeenrantaan. Lisäksi joulukuussa Blue1:n reittikarttaan on luvassa uuden Ivalon-reitin lisäksi neljä jo aiemmin ilmoitettua uutta reittiä Kittilään: Kööpenhaminasta, Tampereelta, Turusta ja Vaasasta.

Uusi Kööpenhamina-Ivalo -reitti jatkaa Blue1:n voimakasta panostusta Lapin liikenteeseen. Asiakkaat ovat jo pitkään toivoneet uusia vaihtoehtoja Lapin liikenteeseen ja nyt toive toteutuu. Upeat yhteydet Euroopasta Kööpenhaminan kautta Ivaloon tarjoavat varteenotettavia ja kilpailukykyisiä vaihtoehtoja lentää Lappiin. Blue1:n voimakas panostus Lapin liikenteeseen tarjoaa sesongin mukaan sopeutettuja aikatauluja, jotka paremmin vastaavat asiakkaiden tarpeita ja säästävät aikaa ja rahaa.

Markkinajohtaja Skandinavian liikenteessä
Reittiuudistusten myötä Blue1:n markkinajohtajan asema Skandinavian liikenteessä on edelleen vahvistunut kilpailijoihin nähden niin markkinaosuudessa kuin kohteiden ja lähtöjen määrällä mitattuna.

Blue1 Communications

Lisätietoja: Tom Christides 040-7523131