• Blue1/

Blue1 Helsinki-Rovaniemi-reitille / Blue1 från Helsingfors till Rovaniemi

Blue1 Helsinki-Rovaniemi-reitille Blue1 jatkaa aloittamaansa kotimaan lentoliikennettä avaamalla kauan odotetut suorat lennot Helsingin ja Rovaniemen välille 31. tammikuuta 2005 alkaen. Lentojen myynti alkaa vkolla 52. Reittiä lennetään kerran päivässä, kuutena päivänä viikossa nykyaikaisella Avro RJ -suihkukoneella. Blue1 lanseerasi yhteistyössä KohdematkatKalevan kanssa tilauslennot Kittilään. Lapin liikenteen laajennus jatkuu Rovaniemen liikenteen aloittamisen myötä. Nyt jo neljännen kotimaan reitin avaaminen on tärkeä askel Blue1:n laajenemis-ohjelmassa. Rovaniemi on tärkeä kohde yhtenä Suomen vilkkaimmista liikennekohteista. Blue1 tarjoaa matkustajille tervetulleen kilpailukykyisen vaihtoehdon Helsingin ja Rovaniemen väliseen liikenteeseen nykyaikaisella kalustolla sekä hyvän palvelun kilpailukykyisine hintoineen. Blue1:n lentojen varaaminen käy kätevästi internetissä osoitteessa www.blue1.fi. Blue1 on uudistanut nettisivunsa voidakseen entistä paremmin palvella asiakkaita, jotka ensisijaisesti hakevat edullisia lentomatkoja pisteestä A pisteeseen B. Blue1:lla on yhteensä yli 140 lentoa päivittäin Suomesta ja Suomeen. Nykyaikainen lentolaivue koostuu 9 Avro RJ -suihkukoneesta ja 5 Saab 2000 -potkuriturbiinikoneesta. Blue1 från Helsingfors till Rovaniemi Blue1 fortsätter sin inrikesexpansion med att öppna linjen Helsingfors-Rovaniemi den 31 januari 2005. Försäljningen börjar under vecka 52. Linjen flygs en gång per dag, sex dagar i veckan med Avro RJ flygplan. Blue1 lanserade tidigare charterflyg till Kittilä i samarbete med KohdematkatKaleva. Nu tar Blue1 sitt nästa steg i sitt expansionsprogram med att öppna linjen mellan Helsingfors och Rovaniemi, vilken är bolagets fjärde inrikeslinje. Rovaniemi är en av de viktigaste trafikpunkterna i Finland. Blue1 erbjuder resenärerna ett välkommet alternativ på trafiken mellan Helsingfors och Rovaniemi med moderna flygplan, bra service och konkurrenskraftiga biljettpriser. Det är behändigt att boka Blue1's flyg via internet på adressen www.blue1.fi. Blue1 har förnyat sin hemsida för att ge bättre service åt passagerare som primärt vill ha förmånliga biljettpriser för flyg mellan två städer. Blue1 har över 140 dagliga flyg till/från och i Finland och den moderna flygplansflottan består av 9 Avro RJ jetplan och 5 Saab 2000 turboprop plan. BLUE1 CORPORATE COMMUNICATIONS Lisätietoja/ Ytterligare information: Tom Christides, viestintäjohtaja/informationsdirektör, Blue1, puh/tel +358 40 752 3131 ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://wpy.waymaker.net/client/waymaker1/WOLReleaseFile.aspx?id=58290&fn=wkr0001.pdf