• Blue1/

Blue1 lisää kapasiteettia ja lentoja Ouluun, Tukholmaan ja Kööpenhaminaan

Vallitsevaa lakkotilannetta helpottaakseen Blue1 lisää kapasiteettiaan Helsingin ja Oulun väliselle reitille tämän viikon jokaisena päivänä. Keskiviikkona ja torstaina on luvassa lisävuoroja, ja suurin osa lennoista lennetään 166-paikkaisilla MD90-koneilla.

Myös Helsingin ja Kööpenhaminan välistä Blue1-reittiä lennetään isommilla MD90-koneilla, ja lisäksi keskiviikkona ja perjantaina on luvassa lisävuoroja. Kööpenhaminan kautta tarjoamme sujuvia jatkoyhteyksiä muualle Eurooppaan sekä kaukokohteisiin SAS:n ja muiden Star Alliance -yhtiöiden lennoilla.

Useimmat Blue1:n aamu- ja iltavuorot Helsingin ja Tukholman välillä lennetään niin ikään isommilla MD90-koneilla, ja torstaina on lisäksi tarjolla kaksi lisälentoa.

Blue1 lentää normaalisti tällä viikolla myös Helsingistä Kuopioon, Vaasaan, Kittilään, Osloon, Göteborgiin, Lontooseen, Pariisiin, Zürichiin, Milanoon, Barcelonaan, sekä lauantaina Nizzaan ja Ateenaan. Reitit Turusta, Tampereelta ja Vaasasta Tukholmaan, sekä SAS:n lennot Turusta Kööpenhaminaan liikennöidään normaalisti.
SAS lentää myös Tukholmasta ja Kööpenhaminasta Helsinkiin isommalla kapasiteetillä koko viikon.

Blue1 Communications +358 50 444 0607