Blue1:n kampanjassa palkintona Boeing 717 -lentokone

Blue1 vauhdittaa Suomen uutta nousua tarjoamalla Boeing 717-matkustajakoneensa meno-paluulentona maksutta suomalaisyrityksen käyttöön. Kampanjaan matkustajapaikoista vapaavalintaiseen Blue1-kohteeseen voi ilmoittautua osoitteessa www.blue1premium.fi. Suomi nousuun!

”Me Blue1:ssa haluamme, että Suomella menee hyvin. Yksi tapa tuoda kortemme kekoon ja rohkaista suomalaisyrityksiä hakemaan uutta nostetta liiketoimintaansa on tarjota Blue1:n Boeing 717-kone maksutta jonkin suomalaisyrityksen käyttöön, johonkin lähes 30:sta reittikohteestamme. Mitä paremmin asiakkaillamme menee, sitä paremmin menee Suomella ja sitä paremmin meillä”, sanoo Kristiina Kukkohovi, Blue1:n markkinointijohtaja.

Yhdestä tai useammasta matkustajapaikasta kiinnostuneet voivat ilmoittaa yrityksensä tai muun yhteisön mukaan kampanjaan kertomalla tarpeensa osoitteessa www.blue1premium.fi. Kampanja jatkuu aina 17. marraskuuta saakka, jolloin kaikkien osallistuneiden kesken arvotaan pääpalkintona voittajan ilmoittama määrä paikkoja Helsingistä vapaavalintaiseen Blue1-kohteeseen. Maksimimaan paikkoja on meno-paluulennolla tarjolla Blue1:n Boeing 717-koneen matkustajakapasiteetin verran, so. 115 paikkaa. Matkustus tapahtuu Blue1:n uudessa liikematkustusluokassa Blue1 Premium sisältäen lentokenttäverot ja matkustajamaksut. Palkintomatka on lunastettava ja käytettävä 31.8.2011 mennessä, voittajan kanssa sovittuna ajankohtana. Tervetuloa nousukausi!

Lisätietoja:
• Blue1 markkinointijohtaja Kristiina Kukkohovi, puh. 050-5882511.