Blue1:n matkustajamäärä nousi 29% huhtikuussa

Blue1:n huhtikuun matkustajamäärä nousi 29 % 126 000 matkustajaan. Vuoden alusta yhtiö kuljetti 430 000 matkustajaa, mikä on 38 % enemmän kuin vuotta aikaisemmin. Kokonaiskysyntä (myydyt henkilökilometrit) nousi huhtikuun aikana 21 % ja kapasiteetti (tarjotut hkm:t) 6 %. Matkustajakäyttöaste oli kotimaan liikenteessä 64 % ja ulkomaan liikenteessä 57 %, yhteensä 58,1%. Huhtikuussa Blue1:n lennoista 92 % lähti 15 minuutin sisällä aikataulun mukaisesta lähtöajasta. ja 98,4 % suunnitelluista lennoista lennettiin, mikä on Euroopan huippuluokkaa. 29 % flera flög med Blue1 under april månad Blue1:s passagerarantal steg i april med 29 % till 126 000. Från årets början har 430 000 passagerare flugit med Blue1, vilket är 38 % mera än året innan.. Den totala trafiken (RPK) ökade under april med 21 % och kapaciteten (ASK) med 6 %. Kabinfaktorn uppgick i inrikestrafiken till 64 % och i utrikestrafiken till 57 %, totalt 58,1 %. Av Blue1: s flyg avgick 92 % inom femton minuter från den tidtabellsenliga avgångstiden och 98,4 % av de planerade flygningarna genomfördes, vilket representerar europeisk toppnivå. Blue1 Corporate Communications Lisätietoja/Ytterligare information: viestintäjohtaja/kommunikationsdirektör Tom Christides, +358 40 752 3131