• Blue1/

Blue1 suuntaa kasvuun - reittiverkosto, lentolaivue ja palvelutuote uusiutuvat

Lentoyhtiö Blue1 valmistautuu lentomatkustuksen uuteen aikaan ja suuntaa yhä vahvemmin suomalaisten liikematkustajien lentoyhtiöksi. Yhtiö kasvattaa reittiverkostoaan, uudistaa ja kehittää palvelutuotettaan suomalaisen, uuden ajan liikematkustajan tarpeisiin sekä kaksinkertaistaa lentokoneidensa määrän.

Lentoalan murroksessa lentoyhtiö Blue1 katsoo positiivisesti tulevaisuuteen ja on lentomatkustuksen laman taittuessa valmiina lentomatkustusmarkkinoiden kasvuun. Yhtiö valmistautuu lentomatkustuksen uuteen aikaan suuntaamalla tuotteensa ja palvelunsa yhä vahvemmin suomalaisen liikematkustajan uusiutuviin tarpeisiin ja matkustuspreferensseihin, vapaa-ajan matkustusta unohtamatta.

Vuoden 2010 alkupuolella käynnistynyt Blue1:n reittiverkoston laajentaminen jatkuu. Blue1 panostaa voimakkaasti sekä nykyisiin että uusiin liikematkustuskohteisiin Euroopassa ja kasvattaa reittiverkostoaan niin kohteiden kuin lähtöjen määrässä. Nykyisen liikematkustuskonseptin, Economy Extran hyvän vastaanoton saaneet palveluedut saavat jatkoa uusien palvelusisältöjen muodossa.

Reittiverkoston ja lähtömäärien kasvattaminen mahdollistuu investoinneilla uuteen lentolaivueeseen syksystä 2010 alkaen. Blue1 hankkii laivueeseensa Boeing 717-200 –konetyypin matkustajakoneita, aikomuksena siirtyminen yhden konetyypin laivueeseen ja lentolaivueen kaksinkertaistaminen parin vuoden kuluessa.

Blue1 rakentaa suomalaisten liikematkustajien tulevaisuuden tapaa matkustaa yhdessä vahvojen yhteistyökumppanien kanssa. Arvon tuottaminen ja matkustuksen kokonaistarpeeseen vastaaminen toteutuu jatkossa Blue1:ssa Star Alliancen sekä muiden strategisten kumppanien ja innovatiivisten yhteistyömallien avulla.

Lisätietoja:
Tom Christides, viestintäjohtaja 040 7523131