Ei ikärajaa - nyt myös nuoret voivat ansaita EuroBonus-pisteitä

Tästä päivästä alkaen SAS ja Blue1 tarjoavat nuorille alle 18-vuotiaille matkustajilleen mahdollisuuden liittyä EuroBonus-kanta-asiakasohjelmaan ilman ikärajaa. Kuten kaikki muutkin matkustajat, voivat nyt myös nuoret matkustajat ansaita sekä kerätä EuroBonus-pisteitä ja käyttää pisteitään bonusmatkoihin, yöpymisiin tai muihin kanta-asiakasohjelman tarjoamiin etuihin.

– Aikaisemmin on EuroBonus-kanta-asiakasohjelma ollut avoin vain yli 18-vuotiaille matkustajille, sanoo Yvonne Lönnberg, markkinointipäällikkö/EuroBonus Suomi. Tänä päivänä sekä SAS:n ja partnereiden siivin matkustaa vuosittain yli miljoona lasta ja nuorta. Meidän mielestämme on korkea aika, että he pääsevät nauttimaan samoista eduista lentomatkoillaan kuin kaikki muutkin matkustajamme.

Useimmat lapset ja nuoret lentävät keskimäärin pari kertaa vuodessa. Mutta yhä useampi matkustaa säännöllisesti eri kohteiden välillä. Juuri näille matkustajille on EuroBonus-jäsenyys erittäin kannattava vaihtoehto ja nyt tästä päivästä alkaen myös mahdollinen vaihtoehto huoltajan niin salliessa.

Kuten kaikki muutkin EuroBonus-jäsenet myös lapset ja nuoret ansaitsevat pisteitä SAS:n, partnereiden ja Star Alliancen lennoilta sekä hotelliyöpymisistä, jotka kuuluvat EuroBonus-sopimuksen piiriin. Osa tulevista nuorista EuroBonus-jäsenistä tulee myös saavuttamaan tarvittavan pistemäärän hopea- tai kultatason jäsenyyteen.  Hopea- ja kultatason jäsenyydellä nuoret matkustajat ovat oikeutettuja jäsenyyden tarjoamiin lisäpalveluihin kuten lounge, jonotuslistojen kärkisijat, nopea lähtöselvitys sekä Fast Track –palvelu.

EuroBonus-jäseneksi liittyminen käy kätevästi Blue1:n internetsivulla.

BLUE1 CORPORATE COMMUNICATIONS

Lisätietoja: markkinointipäällikkö Yvonne Lönnberg, puh +358 40 844 2094