Ensi talvena Blue1:n siivin Kuusamon hangille

Blue1 aloittaa liikenteen Helsingin ja Kuusamon välillä 11. helmikuuta 2009. Reittiä liikennöidään kahdesti viikossa keskiviikkoisin ja sunnuntaisin 26. huhtikuuta 2009 asti. Blue1:n voimakas panostus Pohjois-Suomen ja Lapin liikenteeseen on osa yhtiön uutta reittisuunnittelustrategiaa. Blue1 tarjoaa sesongin mukaan sopeutettuja aikatauluja, jotka paremmin vastaavat asiakkaiden tarpeita. Näin myös varmistetaan reittien kannattavuutta.

Rukan ja koko Lapin matkailun vahva kehitys mahdollistavat vihdoinkin Blue1:n tulon Kuusamon lentomarkkinoille. Yhtiö tarjoaa suomalaiselle matkustajalle varteenotettavan ja kilpailukykyisen vaihtoehdon lentää Helsingin ja Kuusamon välillä sesonkiaikana. Yhdensuuntaisen lentolipun hinta on edullisimmillaan 79 euroa veroineen ja matkustajamaksuineen.

Kuusamo on yksi maan suosituimmista matkailualueista. Alueen talvimatkailun sydän on Rukan hiihtokeskus, jonne Kuusamon lentoasemalta on alle 30 minuutin ajomatka.

BLUE1 CORPORATE COMMUNICATIONS

Alustavat aikataulut 11. helmikuuta –  26. huhtikuuta 2009